Dark

When y'all both crazy

NellyVidz
Subscribe
Views 1 311 511
98% 29 306 559

Don't forget to LIKE and COMMENT on the video and subscribe to my channel.
My Instagram
Instagram.com/_cornell__
Filmed by
usvid.net/video/video-X1tLLFblk3Q.html
Written and Edited by
Instagram.com/_cornell__
For business
nellyvidzproductions@gmail.com

Entertainment

Published on

 

Feb 5, 2019

comedyfunnyhilariousrelationshipboyfriendcrazycornellcortneyelisenellyvidzgirlfriend

Share:

Link:

Download:

Loading link...

Add to:

My playlist
Watch later
Comments 1 168
NellyVidz
NellyVidz 6 months ago
Are some of you men and women crazy sometimes? 😂🤔. Comment below share you crazy stories 👇🏽👇🏽👇🏽
Tressa Williams
Tressa Williams 8 days ago
Hff💜💗💗❤💋❤❤💜💜💘💓💕💜💜❤💛💙💛💛
Dimitri
Dimitri Month ago
Is this how it really be?
Dale Burton
Dale Burton 2 months ago
Courtney and Cornell just have great work very funny
Cyncere Walker
Cyncere Walker 3 months ago
Yes
Sparkle the princess
Im not telling 🤣🤣but sometimes both of us 😕🤣🤣but when we are we be just like that 🤣🤣✌🤣🤣🤩
Adam eben
Adam eben 5 days ago
I love this girl ,u think u slick
Curtis Moore
Curtis Moore 6 days ago
The way that nigga hit up out them bushes and told her she graduated at the bottom of ur class had me dead fa real
Deleon Gods Child
His girl in this vid and the girl from the crazy over the d vid must be beautifully related lol
Myrlaine Milhomme
Myrlaine Milhomme 11 days ago
Mw mbvcxx 33293
Myrlaine Milhomme
Myrlaine Milhomme 11 days ago
$$$$
NLE Jay
NLE Jay 12 days ago
Gotcho dumb ass
Javarus McDonald
Javarus McDonald 16 days ago
She is gorgeous gotDAMMIT!! 😂😂😍
johnathan Harris
johnathan Harris 21 day ago
Lmao 😂😅🤣😭🤦‍♂️🔥💯💪🏻
Juan leche
Juan leche 21 day ago
Lol
Gregory Tember
Gregory Tember 22 days ago
U MESSING WITH THE MANAGER HUH!!🤣
Milo OX
Milo OX 22 days ago
1:21 how my mom be coming into my room
stonedog23
stonedog23 23 days ago
Omg, trying to out last one another, funny as hell.
Eddie Pearsall
Eddie Pearsall 23 days ago
😂😂😂🤦🏾‍♂️
Biancafjnvvtxviuuytwcvy Conner
Jayden Mason
Princess Bria Peea
Why can I slightly relate to this😭
Dario Guzman
Dario Guzman Month ago
She cute as hell
Robyn Baker
Robyn Baker Month ago
Bruh that why I don't want to have a boyfriend
j Barnes
j Barnes Month ago
its weird seeing her say babe when that be the sister most of the time lol
jkidong
jkidong Month ago
This lady sounds like Sade..
John Etheridge
John Etheridge Month ago
Why was Nelly talking a shower with his glasses on ?
セージSAGE
セージSAGE 2 months ago
Oh she a hacker hacker
Dorian Edwards
Dorian Edwards 2 months ago
am Jamaican love this shit
Breanna Burgess
Breanna Burgess 2 months ago
There youtube videos are funny lol😄
T.J. Horton
T.J. Horton 2 months ago
😭😭😭😭😭😭
Ferne Smith
Ferne Smith 2 months ago
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Andrew Perry
Andrew Perry 2 months ago
You guys are good,stay connected
Micaya Miles rodgers
Cornell is funny is hell
Wynton Whitmore
Wynton Whitmore 2 months ago
Why she’s snuck up soo quick 🤣😂😂
dark zay
dark zay 2 months ago
Do another one pls
Life with lissa pooh
I like that trippie reds merch 1400 800
Tate Rogers
Tate Rogers 3 months ago
Hey
Alexis Loves y’all Tv
Let me find out I’ll pull up to your job
dominiquewoods1
dominiquewoods1 3 months ago
I just wanna know what app she use to tap the phone 😂
Jared Ferreira
Jared Ferreira 3 months ago
The text messages 😂😂😂
MJ FAMILY
MJ FAMILY 3 months ago
Ik you might see this message you need to start making videos again
Juice Gassett
Juice Gassett 3 months ago
Thsts that baby, with her red fine ass
The Truth
The Truth 3 months ago
Damn she sexy as hell
Waxx
Waxx 3 months ago
The ending 😂😭
Mr Kmm
Mr Kmm 3 months ago
Forward your text
Mr Kmm
Mr Kmm 3 months ago
Bottom of your class
Tim D
Tim D 4 months ago
She bad af I'd deal with her acting crazy
MyaBabii
MyaBabii 4 months ago
Courtney be looking so high it just be funny in the skits 😭😭😂😂.
Stephen Martin
Stephen Martin 4 months ago
Lit 🔥😂😂 she killed me when she said the shit about all his texts being forwarded
JW Squad
JW Squad 4 months ago
😂😂
Tiffany Cureton
Tiffany Cureton 4 months ago
Tough😂😂😂
Nicholas Donaldson
Nicholas Donaldson 4 months ago
How does the relationship survive if u both watching each other?
Jada Chai
Jada Chai 4 months ago
Are they together irl?
rondo james
rondo james 4 months ago
Lol hell naw dat nigga woke up and finessed her ass
Hero Kid
Hero Kid 4 months ago
Lmao this is crazy
Perry Ellis
Perry Ellis 4 months ago
Ima pull up to your job.. shadow boxing 😁😁😁
CHARLIE CIEAZA
CHARLIE CIEAZA 4 months ago
The ending was dope lmaoo
Breanna Pennywell
Breanna Pennywell 4 months ago
I like your video😬😬😬😬😬
Manasseh Peters
Manasseh Peters 4 months ago
H qwertyuiopasdfghjklzxcvbnm,.🤬🤬🤬🤬🤬👺😬😵😑😮👹👻🤑😮😦👻😮😦😵👿😈👈🏾👈🏿👈🏿✋✋👈🏾
Willie Ferrell
Willie Ferrell 4 months ago
Hi my cousin EJ my uncle EJ he said he like your girlfriend so he want to do sexand I'm like I'm like 12 years old and you like like I'm 21 years old
Rich B
Rich B 4 months ago
My guy.... love the vids. Why them girls always trying you with the "i like you pranks"? The text forwarding is a little crazy... lol
Clarence pinckney
Clarence pinckney 4 months ago
Love old gal 😍And I notice she wears classic rock Tee's in a few videos 😉😉 love it
Sierra Holt
Sierra Holt 4 months ago
There he go with that sniff again 😂😂
Bernadine McCall
Bernadine McCall 4 months ago
Jayceon. My 👍🏻👋🏻✋🏽
Ronnie Stevensjr
Ronnie Stevensjr 4 months ago
Ha ha
PrettyGurlZAKIYA White
You mean when they both insecure
David Jefferson
David Jefferson 5 months ago
Both of y'all "ARE" crazy
Harry Linen
Harry Linen 5 months ago
That last skit😂😂😂😂😂
Va'Mon Princ
Va'Mon Princ 5 months ago
She a baddie 1000
ynwcurlyheadmelly james
If you don't have money how do get your hair cut
King G
King G 5 months ago
Something about her reaction when he sniffed her done something to me. I admire #CortneyElise 🌼
Charles Art
Charles Art 5 months ago
When y'all both crazy, y'all fall into the same hole
lucki charm
lucki charm 5 months ago
Mngr right...nah I know.lol
JusAjFresh
JusAjFresh 5 months ago
Fwding all the text messages is hilarious 😂
GODLYGirl Ent./ GODBUILT Min.
usvid.net/video/video-bUNX3N9Zp1Y.html
King Day
King Day 5 months ago
lol GOT YO DUMB ASS!!!! LMAO!!
Coco Owens
Coco Owens 5 months ago
Give kfcrv
Coco Owens
Coco Owens 5 months ago
Coco
JD and King wolves
JD and King wolves 5 months ago
Y'all should be together
Jada Williams
Jada Williams 5 months ago
Everybody just love them so Tortney. I always look forward to seeing her in every video he make. 😂😂😂
WolfPackNoSlaccc
WolfPackNoSlaccc 5 months ago
damn. this the secondepisode yu didnt graduate high school🤔😳👀 anything yu want to tell yor fans?? jkjk
Ftr Ticket
Ftr Ticket 5 months ago
Me and my bitch be doing this shit😂😂😂😂😍
Real Brotha
Real Brotha 5 months ago
Y’all got serious camera chemistry. Terrible ppl but mad chemistry.
Nathan Lammie
Nathan Lammie 5 months ago
You both crazy yet both y'all asses is cheating
Next videos
If men had periods part 2
4:57
When yo momma don't play
4:59
The E-Boy Invasion 2
24:58
Views 1 568 436