Dark

TRUE LOVE (Mark Angel Comedy) (Episode 191)

MarkAngelComedy
Subscribe
Views 5 956 214
97% 87 487 2 449

Share:

Link:

Download:

Loading link...

Add to:

My playlist
Watch later
Comments 3 666
Zainab Juwara Jainaba Juwara
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜πŸ˜‚πŸ˜πŸ˜‚πŸ˜πŸ˜‚πŸ˜πŸ˜‚πŸ˜lol
claire xox
claire xox Day ago
I love emullama
Pandu Shikongo
Pandu Shikongo 2 days ago
"
Sweet Pops
Sweet Pops 3 days ago
Success’ mum is so beautiful 😍
Marlyn Brusch
Marlyn Brusch 6 days ago
We love u mark angel don't dieβ€β€β€β€β€β€β€β€β€πŸ’šπŸ’šπŸ’šπŸ’šπŸ’šπŸ’šπŸ’šπŸ’šπŸ’šπŸ’šπŸ’šπŸ’šπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’™πŸ’™πŸ’™πŸ’™πŸ’™πŸ’™πŸ’™πŸ’™πŸ’™πŸ’™πŸ’™πŸ’™
AnnMarie Ofori-Shaw
Mark we love u but u guinea pig we testing on u 🍌 is poison!!
Nirajan Parajuli
Nirajan Parajuli 8 days ago
This was awesome πŸ’–loved it
Shamim Bano
Shamim Bano 9 days ago
Superb
Chiru Reddy
Chiru Reddy 9 days ago
πŸ˜πŸ˜πŸ˜‚πŸ˜‚
gloria boahen
gloria boahen 9 days ago
0:01-0:17 Its it just me or do I nor hear anything till 0:18 LolπŸ˜‚
kari dens
kari dens 8 days ago
same here i thought the headphones were spoilt
Obaapa ama Siaw
Obaapa ama Siaw 9 days ago
Hahaha this children will kill person oooh...Awww sorry uncle mark😁😁😁😁
Nico paco
Nico paco 10 days ago
Why me? We still love you
Leon Kemraj
Leon Kemraj 12 days ago
You guys in Guyana
parimal rabha
parimal rabha 14 days ago
Mark was smiling... Reaction was not ok... But Good one
Lanz NewWorld
Lanz NewWorld 15 days ago
lovw you EMMANUELA. .. MY BF BLOCK 6 DAYS ALREADY.......😒😒😒😒
NRF jukar
NRF jukar 15 days ago
Very big problem
yayay lewfred
yayay lewfred 18 days ago
lol
Kabs Jon
Kabs Jon 18 days ago
🀣🀣
shiraz khan
shiraz khan 18 days ago
I like your videos....Love from India...All the best for your future videos
Maxwell Johnson
Maxwell Johnson 18 days ago
oh god ! poor mark as the bee gees says ( how can a loser ever wins ).
Josephine Tumlos
Josephine Tumlos 19 days ago
That banana take everything so far... (>β—‹
Fares Jaber
Fares Jaber 21 day ago
I mean look at you obviously he’s gonna cheat on you πŸ˜‚ smh
Bokamoso Kgaugelo
Sorry MARK I know it's comedy but that wasn't fair
Aisha Mustapha
Aisha Mustapha 23 days ago
Poor mark
T2's EpicTravel
T2's EpicTravel 25 days ago
Lol
Camila Roque
Camila Roque 25 days ago
Is it just me or the beginning and kinda the end there was no sound
Camila Roque
Camila Roque 25 days ago
I meant 2:25
lord syames
lord syames 27 days ago
Indonesia up
Tarique Campbell
They are so cruel to mark
Anne Wairimu
Anne Wairimu Month ago
Banana 🍌 rat πŸ€ poison ☠
Khmer News
Khmer News Month ago
I alway look your video
Godsway Duncan
Godsway Duncan Month ago
July people do you like banana?.....are you feeling something in your body....?
Mohammad Anwar
Mohammad Anwar Month ago
Really true love
Bliss WKC
Bliss WKC Month ago
Thank You sooo much dearest πŸ’ You’re such an inspiration πŸ₯° Be Blissful Eternally πŸ™πŸΌπŸ˜‡
Kuju Ropuk
Kuju Ropuk Month ago
Without mark ,,this comedy episode WL NT b full comedy ,,mark is world best comedian,,,
viral videos.
viral videos. Month ago
πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜€
Dee simpson
Dee simpson Month ago
2:52 is it just me or did anyone else die laughing because of k brown’ s face?
Serious Boy Tz
Serious Boy Tz Month ago
Why me hahahaha
InsanE BleedeR
InsanE BleedeR Month ago
Hi
Nye Lhee Resh
Nye Lhee Resh Month ago
Poor markangelπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Gracie Udoh
Gracie Udoh Month ago
Who else saw the lizard in the backπŸ˜‚
BloxiBoxi YT
BloxiBoxi YT Month ago
You made success sweat out her 4500 naira
Hitono Zhimo
Hitono Zhimo Month ago
Lol we still love u
AQUA LOL
AQUA LOL Month ago
😭😭 come to MOZAMBIQUE... PLZ
Fluffy Suga Kookies
that's a little messed up...
Edna Castro
Edna Castro Month ago
Ohhh...Mark😍😍 you are very funnnyyy.and Em.
Deboshree Sharma
Love u Emmanuella πŸ’
Abena Ntim
Abena Ntim Month ago
Emanuela or sucess
Monica Nyandoro
Monica Nyandoro Month ago
Mark I feel sorry for u,I love Mark Angel Comedy from Zimbabwe
Asif Gurung
Asif Gurung Month ago
Mark is mah fav character...from Nepal ☺️☺️ if I feel sad I used to watch mark comedy ☺️
Mera desh Hindustan badlega
Mark we all love you
Mia Dopwell
Mia Dopwell Month ago
OMG ...I Really Love Success
aliya guracha
aliya guracha Month ago
πŸ˜†πŸ˜‚πŸ˜‚
Primo Johannes
Primo Johannes Month ago
Its a sad story for those hu understand love
Malingi Dzombo
Malingi Dzombo Month ago
Joel
Nitish
Nitish Month ago
Love mark success emanuella denilson from India
Mystery of Science
at the starting their is no audio how many of you check your earphone or mobile speaker
kappu nayak
kappu nayak Month ago
Big love from india
Fiona Njai
Fiona Njai Month ago
Havent like wat u have done for uncle mark
Furious GamerYT
Furious GamerYT Month ago
0:03 i thought my earphones stop working
Carolyne Elekia
Carolyne Elekia 2 months ago
want pono videos pliz
Ima Fraud
Ima Fraud 2 months ago
I thought my headphones broke because there was no sound
Deadpranker And gamer
Ima Fraud same
7up Studios
7up Studios 2 months ago
I love this!!!
Thereza Ballah Atanda
What a wonderful movie
Amina Nihad
Amina Nihad 2 months ago
πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Belita Daudi
Belita Daudi 2 months ago
🀣🀣🀣🀣
Josie Tan
Josie Tan 2 months ago
The President’s son fell in love with a maid
Carolyne Juma
Carolyne Juma 2 months ago
Imagine yapping all that and you then die
kadijatu Ben
kadijatu Ben 2 months ago
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ help
Sahir Sharif
Sahir Sharif 2 months ago
I’m not Nigerian but when I read these comments I become Nigerian 🀣
Bhoba Wanang Koch
Bhoba Wanang Koch 2 months ago
Why...? Friday is so special day for your team members.
Selima Brissett
Selima Brissett 2 months ago
Why me
AdmiralMcRaven 1
AdmiralMcRaven 1 2 months ago
Make a movie!
almarr leigh
almarr leigh 2 months ago
Mark Emanuela will kill you 1 day
spontaneous little nut
J'aime cela...
Paradise Soon
Paradise Soon 2 months ago
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌI love you Emmanuela
Lil'Seventh*
Lil'Seventh* 2 months ago
I feel kinda bad for uncle Mark ....but Don't worry uncle Mark we all love you!!!πŸ˜†πŸ˜˜ .. A big fan from Philippines!!😊😊
Cumar Shariif
Cumar Shariif 2 months ago
true love from London
Eyob Eyob
Eyob Eyob 2 months ago
🀣🀣🀣
BestDayEver pipoNtita
Well if he did die at least he died thinking that 2 girls loved him and everybody enveyed him hahahhahahahha
Maximus Germainus production
We need to see the camera man face Mark too
Juliana's ppgs
Juliana's ppgs 2 months ago
HahahaπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚so funny
Next videos
Fame is Lame
9:51
Views 1 509 559
CARTER'S HOUSE IS HAUNTED
19:26