Dark

Transforming Back Into Our Old Cringey Selves

Dolan Twins
Subscribe
Views 5 276 529
98% 308 983 4 279

Looking back at old photos and videos of yourself on social media is hard, VERY hard... so we took that to the next level :)
SUBSCRIBE - usvid.net/u-TheDolan...
Last Week's Video - usvid.net/video/video-0CilWTQerxc.html
Merch - dolantwins.com
Ethan’s Stuff
INSTAGRAM - instagram.com/ethandolan/
TWITTER - twitter.com/EthanDolan
SNAPCHAT - EthanDolan
Grayson’s Things
INSTAGRAM - instagram.com/graysondolan/
TWITTER - twitter.com/GraysonDolan
SNAPCHAT - GraysonDolan

Comedy

Published on

 

May 21, 2019

Share:

Link:

Download:

Loading link...

Add to:

My playlist
Watch later
Comments 23 795
Tina okeny
Tina okeny 3 hours ago
omg at 2:58 I cringed so hard when theyre faces popped up
Marissa Moore
Marissa Moore 11 hours ago
Graysons laugh at 21:25 tho🥺💗
Sara Sapill
Sara Sapill 17 hours ago
How did they find their old videos boring I used to find them halorious 😂
Molly Greenleaf
16:52 graysons and ethans faces!! lol
LateNightCrazies
“Come hang out with us” y’all 😂😂😂😂😂
Brianna Nahnepowisk
Gray's laugh at 21:26 lmaooo soo cute. They're so adorable. ❤❤
Brianna Nahnepowisk
I can't believe they're going to be 20 in a few months... my heart. 😔😫😭 I will always love them though. ❤❤
Maddie Anderson
Maddie Anderson 2 days ago
Why did Ethan low key look good in the straw hat
Esraa Maher
Esraa Maher 2 days ago
I didn't know back then but channel memberships are unavailable in my country so what am I supposed to do?
Elia Simon
Elia Simon 2 days ago
What level of crack are you on, you guys always looked good and we loved your old style! 🤷🏼‍♀️
Rebecca Shaye
Rebecca Shaye 3 days ago
T’ha that was so funny... T’ha T’ha Loll love u guys😂💕
SadVault Legend
SadVault Legend 3 days ago
I actually liked when he had a red streak in his hair lol
Melody Wright
Melody Wright 3 days ago
Why y'all bagging yourselves? you guys good looked good back then just as much as you guys look now
MorenaDoDrew
MorenaDoDrew 3 days ago
Se tiver alguma fã dos meninos que queria entrar em um grupo deles no wpp, me manda um dm: Twitter: @MorenaDoDrew Insta: @kehcampbell
Ava Vinovrski
Ava Vinovrski 4 days ago
I loved their old intro music in like 2016-2017 15:56
Abigail Nelson
Abigail Nelson 4 days ago
If they think they are bad they must think I suck
Abigail Nelson
Abigail Nelson 4 days ago
Pretty sure the word is worsening
Shelby Jacks
Shelby Jacks 5 days ago
Love y’all but gotta say irk if it’s just the beards but y’all a jaw lines were way better back then lol
Morgan Green
Morgan Green 6 days ago
I forget I'm the same age as you guys, this brought back my own cringey memories lol
jeremy enjaynes
jeremy enjaynes 6 days ago
9:16 i thought shane and the gang gonna be there hahaha
Yhenedi Hidalgo mazariegos
😫😢😥😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭the old times
Donna McAllister
Donna McAllister 7 days ago
Hot
Zhang Bao
Zhang Bao 7 days ago
Now people my age wears skinny jeans, so you're saying in 4 years I'm gonna hate skinny jeans and oversize shirts?
Olivia Walker
Olivia Walker 7 days ago
wait... how did they get places alone at 15, they couldn’t drive
joe Utterback
joe Utterback 7 days ago
It's funny because you guys just stare at it like you're so mad at the video
Roxanne
Roxanne 9 days ago
The boring factor is why I couldn't stand to watch you guys in the beginning lmao You guys seemed like the type to have no understanding of entertainment unless you were chilling with your friends doing stupid things like trying to smash an empty can over your head and trying to see who could land on the skateboard, jumping off a swing, and it's never been entertaining to watch that so much as to make the poor choices yourself. 😂
Yousra Kc
Yousra Kc 9 days ago
can't believe they're not 24-26!! 19 whooo man
Rorisang Seseli
Rorisang Seseli 9 days ago
@2:18 Grayson's laugh ☠️☠️☠️
Joe
Joe 9 days ago
i started watching you when you had 1 million subscriber also a fact: you were the first ever channel i subscribed to love u guys
Mysvie
Mysvie 10 days ago
Ethan’s jaw went V >>>> \___/
Mysvie
Mysvie 10 days ago
Omg grayson pulling his pants up needs to be a meme
I’m a disappointment
I was here since “The Backwards Challenge” video 😂
Jacie Joy
Jacie Joy 10 days ago
21:26 I love Graysons laugh
sandy victorin
sandy victorin 10 days ago
The beanies guys the freezing beanies😂😌
Amelia S
Amelia S 10 days ago
Did anyone else get scared when they had the see through pix of them in the background...2:56
I love eteeweetee and skunkboy ÙwÚ
They were so adorable and handsome (still are) and not cringy at all! 💜🥰
Kaelyn Williams
Kaelyn Williams 11 days ago
THE THING IS YOU GUYS WERE NOT CRINGY!! U WERE FUNNYYYYY! and still are;(
paula ortiz azabal
paula ortiz azabal 11 days ago
pls don't shave ur beards ever
Watermelon Life
Watermelon Life 11 days ago
paula ortiz azabal maybe a trim sometimes
Annika Felton
Annika Felton 12 days ago
10:24 Me trying to get on jeans after I swim
Mariela Hernandez
Mariela Hernandez 12 days ago
Teenagers being teenagers 🤷‍♀️
Mai
Mai 12 days ago
Am I the only one who remembers all the old videos they went back to watch?? Hahaha omfg I can’t believe it lol😂😂😂
katherine dimaggio
katherine dimaggio 12 days ago
🐠
Kaylee Delaat
Kaylee Delaat 12 days ago
“That’s really actually really good” also why do they know so many different fishes 😂😭
Elise Doman
Elise Doman 13 days ago
It was scary how accurate they got
Simply Sasha
Simply Sasha 13 days ago
Still weak af that Grayson looks like he’s one step away from the prairie with that hat😂😂
Soccer Fan
Soccer Fan 13 days ago
17:04 why was that low key hot? At least I thought it was..
Niyah SoLit
Niyah SoLit 13 days ago
Dolan twins in 3033 Grayson: why was I so cute Also Grayson: haha jk Ethan: why was I so ugly Grayson: yeah you was ugly Us: YALL BOTH WAS CUTE
Emily Taylor
Emily Taylor 14 days ago
Ethan in 2023: wtf why did I mention I was dairy free so much omg that must have been annoying
Angelicco
Angelicco 14 days ago
The funny part is I watched all those videos
Uzma Rahmani
Uzma Rahmani 14 days ago
I don't know why I got scared at 2:57...when old Ethan's apparition came... I thought something was gonna jump out😆😆😆
Nnoye Olisa
Nnoye Olisa 14 days ago
I lost it when Gray said “deteriorating”😭💀💀
anna randolph
anna randolph 15 days ago
Grayson: "He looked exactly like a fish" Me: .....aren't u two identical twins?? (not trying to throw hate, it just doesn't make sense to me).
Leonardo Rosado
Leonardo Rosado 15 days ago
21:24 me laughing at my own joke like 😭🤣🤣🤣🤣😂😂😂
F A
F A 15 days ago
He’s got some sort of piercing I can’t tell if it’s tongue or a web
Typical. Meli
Typical. Meli 15 days ago
17:06 so we’re not gonna talk about how they looked away and looked back at the camera AT THE SAME TIME no ok 🤣🤣🤣💕
L. Nguyen
L. Nguyen 15 days ago
8:11, grayson looks like a celebrity, even tho he already a celebrity.
Lxya Todd
Lxya Todd 15 days ago
5:09 Ethan went just stop talking 😂
idk idk
idk idk 15 days ago
is It just me or did the thinking spot seem kind of sentimental and like sad I guess idk
KB'S creations
KB'S creations 16 days ago
its so weird bc i remember watching those videos with ethan's hair streak when they came every tuesday
VSCO GIRLSKSKSKSKSK
19:43 😍😍😍😍😍
Next videos
we broke up!
41:23
Views 558 509