Dark

Lil Gnar Brings $100K, Negotiates For $50K Rolex

Icebox
Subscribe
Views 3 488 033
90% 31 004 3 146

Lil Gnar is an American rapper, skateboarder, & clothing designer. Originally born in California, Lil Gnar made a name for himself within the Atlanta hip-hop music industry. He started his skateboarding apparel brand "GNARCOTIC" in 2013. Lil Gnar's debut mixtape, Gnar Lif3, dropped in September 2018 and features guest appearances from Lil Skies, Travis Barker, Jay IDK, and ZillaKami.
AS ALWAYS,
THANK YOU FOR WATCHING!!!!
SHOP NOW - www.icebox.com

Is This YOUR First Time on the ICEBOX Channel?
SUBSCRIBE NOW FOR WEEKLY VIDEOS!!
►► bit.ly/2JCefqq

Icebox Diamonds & Watches
3255 Peachtree Rd NE
Atlanta, GA 30305

Keep Up With ICEBOX!!!
Visit Our Website!!! www.icebox.com
Follow Us On Instagram!!! www.Instagram.com/Icebox
Follow Us On Facebook!!! www.Facebook.com/Icebox
Follow Us On Twitter!!! www.Twitter.com/Icebox
Follow Us On Pinterest!!! www.Pinterest.com/Icebox
Music by instagram.com/itseasyell

Entertainment

Published on

 

Jan 15, 2019

lil gnarlil skiesgnargnarlygnar lifegravelil gnar gravelil skies gravelakerslaker guaplil gnar lakergnarcotictravis barkerbackwoodsjuicejuice wrldrockstarworldstarworld star hip hopworldstar hip hoplil gnar lil skieswshhwshh musiclil gnar juicelil skies type beatlilrumorsworldstar jojiatlantageorgiacalifornialil gnar feat. lil skies gravehip hophip hop 2k19top rappers20182019 rap2019 rappersnext bestlil pump

Share:

Link:

Download:

Loading link...

Add to:

My playlist
Watch later
Comments 6 200
Kyle Kozma
Kyle Kozma 19 hours ago
Money talks, BS walks. Watch was worth possibly 30k...sold it for 50k...lololol...margin margin margin
Zikki Toulouras
Look how stupidly he tick his eyes that stupid ass nigga gypsy
José Tobias
José Tobias Day ago
"Lil Gnar Brings $100, Negotiates For $50K Rolex", then I would be impressed.
Stella Martinez
Stella Martinez 2 days ago
Man I would love to pay my student loans off with that money lol
Amerking 97
Amerking 97 2 days ago
They scammed him for like 40k. Poor kid.
tony 'too sweet' swann
way to negotiate bro! $2k saved is $2k earned, i’ll be at the cheap stuff counter.
Brandon Brends
Brandon Brends 3 days ago
www.icebox.com/product/Custom-Rolex-Datejust-2-41MM-White-23.29ctw-Male-162
vomit ose
vomit ose 3 days ago
Sad..
Ashton Green
Ashton Green 4 days ago
I watched 18secs so far and can tell he get played lmao. Like who is this guy. Yu cant afford 2k but brought 100k? To flex for what?
John Ygrubay
John Ygrubay 4 days ago
I buy watch to tell time
alexander brown
alexander brown 5 days ago
Da fuck. Ice box doing peoppe like that lmao. Traxnyc got the best jewelry and prices reflect true market value...smh I just start fucking with the jewelry..50k for a datejust ice out is stupid over priced. Might as well bought an AP.
maria irinaki
maria irinaki 5 days ago
total stupits;)
Sir Runs
Sir Runs 5 days ago
Money may weather spends one million dollars
Victorsweet IIR
Victorsweet IIR 6 days ago
Crazy how some people can talk about a person they know nothing about rappers feed so many cultures keep down talking them when the well run dry it won't be so funny I'm talking to the jewelers and critics
GERMARDOU MEDIA GROUP
is the time on this watch more accurate than my casio??
JayJay Bird
JayJay Bird 7 days ago
The only reason they offer to clean their jewelry is so they won't advertise other jewelers jewelry.
Hetch Beats
Hetch Beats 7 days ago
Bruh i just searched up his net worth. So here me out. This guy's net worth is 300,000 dollars and he brought in 1/3 of his net worth to spend on jewellery. Man this guy is dumb
TheMan
TheMan 8 days ago
I can guarantee you after each day at closing, these folks close shop and spend a good 1hour laughing at how these stupid blacks are. Spending up to 5 times what the fucking item costs at Icebox...My people need to educate themselves....smh
Pabro
Pabro 8 days ago
Who is this clown? Better yet, who are the retards that listen to him and allow him to have that kind of money??
Jayden Parker
Jayden Parker 9 days ago
Everybody in this comment section are for real just jealous if he has the money he get get whatever he wants, if its overpriced or not
chedi madour
chedi madour 9 days ago
Xj
shane Mason
shane Mason 9 days ago
gay
daddylildick092
daddylildick092 10 days ago
Aye I’d be buying crazy jewelry to but like I ain’t finna spend over 50k when I’m not even that big yet like these rappers got more money the I thought cus u look up gnar net worth it’s 300k he said he was gonna come back wit 250k like he a millionaire has to be or just don’t care about money ig aye but all hate aside I respect him do u
Area 51 Escapee
Area 51 Escapee 10 days ago
Lmfao icebox finessed this dude for real. He paid 50k for rebuilt aftermarket junk thats worth 15k tops 😂
Sejr
Sejr 6 days ago
15 k is the watch and then the diamonds is probably over 1 k. so chill out
romello5kuggz
romello5kuggz 11 days ago
lil’nigga said “railroad tracks” in the jewelers presence & hoped for a good deal?
CCDetailing
CCDetailing 11 days ago
Coulda got it for 45k
shifty dingo
shifty dingo 12 days ago
"Ill be back with a quarter, 250" bro you in the store now with 100k tryin to haggle 2 grand off the price.
Andrew Earle
Andrew Earle 12 days ago
wonder how he got that kinda money ...
Andrew A
Andrew A 12 days ago
This man is a GREAT role model for black kids going to bed hungry at night.
Moussa
Moussa 12 days ago
U know Icebox mad asf with that title. lmao
uknowmysteez
uknowmysteez 12 days ago
The extra 2k was his commission
John Yi
John Yi 13 days ago
My guy should have just gotten a Nautilus with no diamonds for the same price and watch it appreciate. Not buy a less than $10k watch for 50
Kelompok Penerbang Airdrop
He look like gnar LoL
Roi Hiku
Roi Hiku 14 days ago
That.lil Asian motherfucka say anything thing to get them to buy shit
Roi Hiku
Roi Hiku 14 days ago
That watch trash nigga I rather buy a car
chrissio McKenzo
chrissio McKenzo 14 days ago
I brought a hunned tryna leave with fiddy gtfoh😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤣😂😂🤣🤣😂
Kwan Yang
Kwan Yang 14 days ago
Lmfaooo ya let him negotiate price cut down and he have money.. DA FAQ OUTTA HERE
Stuff Station 1
Stuff Station 1 15 days ago
Only haggles $2k off a $52k Shitty iced Rollie DJ😂
P t
P t 15 days ago
the sales woman is really pushy. the floor sales woman.
nanlike7891
nanlike7891 15 days ago
Who is this shit
Lord Nano
Lord Nano 15 days ago
Who the fuck is this clown hip hop is going to shit
Garcia
Garcia 15 days ago
He probably only had 50k lol that’s still a lot money tho
Key Money
Key Money 16 days ago
Follow me on Spotify 🔥🎧🔥 open.spotify.com/artist/2q9ZaIWWilvcmNe7RL4PXU?si=Pzaq_zNmTPeg8A7epvb2qQ
MERK Legend
MERK Legend 16 days ago
Thank god I don’t wear watches man I like looking at time on my phone lol. I ain’t ever paying no 50 thousand for a watch lol.💀😂
Fetti Da Don
Fetti Da Don 17 days ago
Ever since Weezy everybody else started poppin up with Dreds
paul lunney
paul lunney 17 days ago
selling idiots things they dont need for a ridiculous amount of money. pathetic and im a well to do business owner. there isnt anything in that shop i couldnt afford but im not fucking stupid.
ibrahim disikara
ibrahim disikara 18 days ago
Fuck you
S a d B o ¥ A k i
S a d B o ¥ A k i 19 days ago
His most popular video isn’t even a music video
A Cat
A Cat 19 days ago
He got shafted with that price... his negotiating is awful.
Hayden Huang
Hayden Huang 20 days ago
“Its the newest la style....” wth is that, he got scammed with after market diamonds
Baseball69
Baseball69 20 days ago
Lmao his face when he told him hed have all the best stuff when he comes back next time “ahhhh”
Grace Trocki
Grace Trocki 21 day ago
I have a pair of Rolex but I always enjoy a MORON buying CZs, I've sold rocks from a creek to sharper customers; it's shiny, got to have it.The value is the machine, {watch} not the bling; especially if you have no idea what a diamond is supposed to look like. More cash than IQ , what a waste. Some of the most entertaining things on you tube are rappers with a Rolex .
YAM24
YAM24 22 days ago
No hate but how is this basic rapper who gets only like 10mil max views on his music even worth over 50k?
Leonard Hux
Leonard Hux 22 days ago
Instead of spending people should be trying ro learn the business
Willie Fonte
Willie Fonte 22 days ago
THOSE ARE ALL LAB MADE DIAMONDS FAM!
RoofyOSRS
RoofyOSRS 23 days ago
lil gnar ... give it some time and we will see lil teemo soon , lil fizz ...
Tere Torres
Tere Torres 23 days ago
I love watching stupid people make stupid choices
Mr. Lucky
Mr. Lucky 25 days ago
LiL Gnar should have went with Johnny Dang
iamsuprme
iamsuprme 5 days ago
Hes the Mian Plug. Icebox the Middle Man
Mr. Lucky
Mr. Lucky 25 days ago
I actually feel bad for the dude Got played big time
Noel A
Noel A 25 days ago
$50k for a 10k Rolex😂
Rad Raad
Rad Raad 9 days ago
Ik the watch he bought was worth 8k, 10k at best
Noel A
Noel A 12 days ago
I just coped a 2 tone datejust with 4.5 CT Baguette diamond bezel with a mother of pearl dial for $6k
Rodrick Scott Jr
Rodrick Scott Jr 13 days ago
Noel A with diamonds bussdown if you don’t know how much it costs to bussdown anything with real diamonds you don’t know 🤷🏽‍♂️
Manybulb8
Manybulb8 26 days ago
bruh, at least he aint retarded like them other rappers throwin money away. money is actually valuable to him at least a little, he isn't dumb in my book.
Haks 1
Haks 1 28 days ago
This title is makin him look like an idiot
Michael Vu
Michael Vu 28 days ago
Step 1: showing him some stuff Step 2: agree with whatever he is saying Step 3: take him to the "secret" vault Step 4: make sure he walks by a bunch of A+ celebrity pictures on the wall Step 5: mark up 400% on the price Step 6: take off $2000 off that mark up Step 7: laugh all the way to the bank
Pothead_parry Z
Pothead_parry Z 29 days ago
BIG BEZEL GOT ROCKS YANNO FUCK THAT
marcel legault
marcel legault 29 days ago
ugh why would you goddy up a rolex with diamonds. if i saw someone with a rolex with diamonds or a patek philippe with diamonds all in it like that, I would think less of them as watches and as people.
lil pasta
lil pasta 29 days ago
idk I just love when people negotiate for a lower price
MonsterKat
MonsterKat 29 days ago
Scambox
MonsterKat
MonsterKat 29 days ago
Watch is worth 20k lol
Michael Vu
Michael Vu 28 days ago
lol, 20K? at most 10K; those "diamond" are craps, all tiny cut scraps with the lowest clarity.
MonsterKat
MonsterKat 29 days ago
LOL!!!! that title is throwing MEGA shade on him
Лубомир Фенык
I didnt know illmind works at icebox
La jolla Local
La jolla Local 29 days ago
Another moron just overpaid 40k lol! What an idiot!!
zacH from Houston
zacH from Houston 29 days ago
Dude is soo ugly and slow he looks like Jim Carrey, I don’t even think he understood anything in the back lmao
Preme Jewelers
Preme Jewelers Month ago
THEY COULD DEFO DO 50 THE PROFIT THEY MAKIN IS ALREADY ETORTIONATE AND OVERCHARED,BUT HES AN IDIOT FOR SAYINH HE BOUHGHT 100 BUT YOU KNOW HW NIGGAZ ARE IGNANT DUMB AND LOVE TO TALK AND SHOW OFF..........NOT REALISIN THEYRE MAKING A ROD FOR THEIR BACK. THESE JEWS ARABS AND CHINESE RINSIN THEM FOR ALL THEIR MONEY DUMBASSES...
Oth Ja
Oth Ja Month ago
rolex becaume the idot watch
Tomas T
Tomas T Month ago
$2k discount omfgggg this guy should negotiate the new trade deals with Trump !@@@@!
King Larson
King Larson Month ago
This mfker needs to learn the negotiating game
Moises Valle
Moises Valle Month ago
Dose evrybody wants to be a rapper to get free money and buy this guys what do you 😉 think LoL
NIGHT STAKKA
NIGHT STAKKA Month ago
Actually he only had 50,000 he was short
Moises Valle
Moises Valle Month ago
Can i have a Thanos Infinity stones pliss 😅 LOL
J.H. L
J.H. L Month ago
Homie at the register could work on his sales game. Smile with the eyes to make it real... just imagine the racks you made. Serial killer ass smile
Mr. B.
Mr. B. Month ago
Same shit. Different victim. Time Will tell.
MrIzzydabomb
MrIzzydabomb Month ago
Fuck it I would've asked the same shit
BIG CRAIG D
BIG CRAIG D Month ago
ROLEX Wearers don't say Rollie... & these custom rolexes lose a ton of value as soon as he walks out the door, buy factory only rolexes...
Jamie Benz
Jamie Benz Month ago
Legit 5 ads one video what the fuck ?
maxpaine 0827
maxpaine 0827 Month ago
Its like a homeless peroson gets 100k worth of jewerlies. No matter what you wear if you are ugly af you still ugly af
David watson
David watson Month ago
This nigga bugging he got got 🤦🏽‍♂️
Jason Penz
Jason Penz Month ago
I don't understand why this rapper feels like he has to give them an explaination on why he doesn't want something till later on at the moment after they show something to him
gregory chambai
gregory chambai Month ago
That zahir guy looks dangerous. I cant measure him. Simple clothes. Cant see any diamonds on him, but he runs that place 🤣
Isaac Cruz
Isaac Cruz 29 days ago
gregory chambai fact man! But ay that’s a business man! Does what ever he can to make the money
Steve Bacchus
Steve Bacchus Month ago
The only person staying rich is the jewelry store.
Alg Henio
Alg Henio Month ago
You have been fooled by the shopper keeper paid too high for that watch
R
R Month ago
Lil gnar got the eyes of a bitch
Big Mac
Big Mac Month ago
I'm not hating. You do you. You earned it. And I get wanting to flex. But y'all should want to help out the community with your money. The ogs invest their money and help people with it. Much love though respect 💯
Legend YT
Legend YT Month ago
13:38 "none of the cheap stuff" *cough...*
Edward T.
Edward T. Month ago
@11:53 the dude in the vest be like, dumb nigga you got 100k you can afford 52k
Christopher West
Michael Blakey would be like Oh that's a cheap entry level watch.
Ariff Firdaus
Ariff Firdaus Month ago
whos this guy tbh
Modern Plays Games
Every video: take a shot when dude says "yeah yeah"
Sha 2626
Sha 2626 Month ago
Im a Black man from Germany it’s so sad to see alle the black rappers when they spend 50 Prozent of there net worth instead of invest in real estate open a business to open new jobs to help people of the streets.All the ice ice hype is getting out of control and of course the jeweler industry push the thinks to the limit to steal from the rich famous black communities they money Ich könnt kotzen wenn ich sowas sehe :)
AwesomeGirlGamer
Why would you even buy an iced Rolex? Just save and buy an AP He got mugged.
Weaponofmassseduction
Broke in 5 years for sure. Unless he invests wisely. Almost impossible for that to happen...
Next videos
I BOUGHT $150,000 IN WATCHES
29:48
Tom Holland Knew I Was Irish?
10:08