Dark

It is the first day of university

Joana Ceddia
Subscribe
Views 2 593 674
98% 168 665 2 316

THE JOANA CEDDIA BOX NOW AVAILABLE: hellojuniper.com/channel/UCkin59aR57-RgqvN04jHSIg/p/3927975329853
JOANA SWEATER NOW AVAILABLE: hellojuniper.com/channel/UCkin59aR57-RgqvN04jHSIg/p/1865852518461
HERE’S HOW THINGS ARE GOING TO GO FROM HERE ON OUT
1. YOU WILL ADDRESS ME SIDEWAYS. I EXPECT YOU TO SAY HI TO ME SIDEWAYS. I EXPECT YOU TO BAKE ME A CAKE SIDEWAYS. I EXPECT YOU TO RESPECT ME SIDEWAYS, GOT IT?
2. ONLY CUCUMBER FLAVOURED DEODORANT IS PERMISSIBLE FROM NOW ON. ANY OTHER SMELL IS PUTRID AND PUNISHABLE BY DEATH. ITS EITHER THAT OR MY NOSE BARKS AT YOU, GOT THAT?
3.
4. YELLOW IS DISGUSTING.
5. SERIOUSLY, NO HUMAN BEING SHOULD WEAR YELLOW.
6. DO I MAKE MYSELF CLEAR?
On a real note though, I just wanted to say thanks for sticking with me for so long. It was around this time of last year that my channel started to gain traction and I am so thankful for this opportunity. As for posting videos goes, I am going to try to get my videos up every Tuesday at 5 PM, but I am not going to make any promises. Also, I am going to be pretty inactive on twitter and instagram from this point forward cause I want to focus on my studies as much as possible (but it’s not like I was that active on there to begin with lol).
Instagram: instagram.com/ewww_its_jo...
Twitter: twitter.com/tweet_joana
Cameo: www.cameo.com/ewww_its_joana
Hep Cats by Kevin MacLeod is licensed under a Creative Commons Attribution license (creativecommons.org/licenses/by/4.0/)
Source: incompetech.com/music/royalty-free/index.html?isrc=USUAN1500022
Artist: incompetech.com/
If you want to translate the video: usvid.net/u-timedtext_cs_p...
Current sub count: 2, 908, 927
With love,
Jenny Cravitz

Comedy

Published on

 

Sep 10, 2019

Share:

Link:

Download:

Loading link...

Add to:

My playlist
Watch later
Comments 14 058
Sieg Nihil
Sieg Nihil 3 hours ago
Manic Pixie Dream Girl with a side dish of Reddit rhetoric and a considerable IQ boost that fails to negate the insufferable snowflake aura. GWS kek
*meme master87*
*meme master87* 4 hours ago
Joana If you see this my sweet relish ~ Pin this
V S C O
V S C O 4 hours ago
can’t believe you’re growing up so fast 😢 mother goose must be so very proud
Saraf Wasima Siddique
Bruh I was watching your video randomly and realized we go to the same university :) is your calculus prof Igor or Emmanuel?
Bianca Marchetti
Bianca Marchetti 5 hours ago
serena williams? what about our fellow canadian bianca andeesscu🇨🇦
Camron Holdcroft
Camron Holdcroft 5 hours ago
*When u go to college knowing u make a bunch of money already on USvid so you’re just wasting your time*
Timi Agiri
Timi Agiri 6 hours ago
rip joana for buying physical textbooks
lovesins •
lovesins • 7 hours ago
sigh, :c
Elijah Johnson
Elijah Johnson 7 hours ago
In the tennis and calculus demonstration u kinda forgot to wear a bra
Ashley
Ashley 7 hours ago
How does a person end up enrolled in Calcus and Algebra simultaneously? Algebra is a prerequisite for Calculus on pretty much every campus, and I'm thinking that our heroine can probably waddle through the coursework blindfolded. So weird.
Cass LuLu
Cass LuLu 7 hours ago
I wonder why her parents are thinking when she films the voiceovers and screams..lmao..they seriously need and award..and tbh i want a daughter like this when im older lol.
I’m Peter
I’m Peter 8 hours ago
What university you go to?
Kee Glanzmann
Kee Glanzmann 8 hours ago
DANCE MOMS
Firelightdaisy
Firelightdaisy 9 hours ago
You are like a modern day Rory Gilmore
Martin G
Martin G 9 hours ago
Why would they make you take algebra and calculus concurrently
Spoiled Milk
Spoiled Milk 9 hours ago
If Josmoe central was ever a anonymous type of hacker thing aka 11:58 we would know it was her
Macy Mclaren
Macy Mclaren 10 hours ago
Ok I’m sorry, but Socials/History is AMAZING, Science is FUN, English is OK, and Math is HORRIBLE
Hiba Al-badarneh
Hiba Al-badarneh 10 hours ago
You're weird I like weird people God i really enjoy ur videos Keep going🌻
CatsAreCool
CatsAreCool 10 hours ago
I'm good at math and get A's but your coarse load is way too much, I would be so overwhelmed taking those classes all in my first semester.
Toga Himiko
Toga Himiko 10 hours ago
Joana : all funny throughout summer posting School : *Im gonna ruin this whole womans career*
Erin Rae
Erin Rae 11 hours ago
where did you get those wonderful boots from 1:46?? i need to get me a pair of those!
Karleigh V
Karleigh V 11 hours ago
So many cuts between each sentence 😭😭😭
Haylee Moore
Haylee Moore 12 hours ago
As a third year university student, I cackled during the entirety of this video, especially when you got school supplies and talked about textbooks. (also I’m Canadian too!)
Ruth Uday
Ruth Uday 12 hours ago
she needs a talk show.
Myken Hassler
Myken Hassler 12 hours ago
PERCY JACKSON HELL YEAH.. the best book to reread
Roy K
Roy K 12 hours ago
Doctor: can you tell me about your symptoms Me: I forget everything in a split second I’m suffering from high end memory loss Dementia: am I joke to you?
Hannah C.
Hannah C. 12 hours ago
She lookin snazzy
Zoincer_ Oo
Zoincer_ Oo 13 hours ago
Are you planning on doing USvid full time as a job
cj
cj 13 hours ago
The bootleg mac n'cheese at 6:07 legit looks like a carpet my therapist has in her office
Jessi Callahan
Jessi Callahan 13 hours ago
The Mac and cheese looks nasty but why do I want to try it so bad..
mrbxrns
mrbxrns 13 hours ago
*SAMANTHA*
Beau Rass
Beau Rass 13 hours ago
Canadian university just sounds like high school lol
Natalie Red
Natalie Red 14 hours ago
these videos are always so entertaining!
Eesha Sajid
Eesha Sajid 15 hours ago
hey don't spread hate on social studies ! it's one my fav subjects 😅
Ikmo Monki
Ikmo Monki 16 hours ago
Was the first scene a Gale reference?
Erin Sy
Erin Sy 16 hours ago
"Colkulus"
Purple_potato 5
Purple_potato 5 17 hours ago
At our school the teachers do memes on there slide shows 😂🤣
Adrian Spade
Adrian Spade 18 hours ago
Hearing the trauma your bank account went through is making me all the more grateful for financial aid, community college, and half decent parents who invested in my college fund the moment they got ne
asdas hfsiisoszx
asdas hfsiisoszx 19 hours ago
percy jackson yeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh
Julianna Rimondi
Julianna Rimondi 19 hours ago
low key this is making me excited for university lol i want to go to canada for university and this is making me less stressed bc you seem like you're having fun w it
Allie A
Allie A 19 hours ago
Me, a senior in high school watching this: scared
Heifel Andrade
Heifel Andrade 19 hours ago
Of all the thing I've noticed.. IT IS ALWAYS THE HAIR!! WHAT HAPPENED TO THE HAIR!!! LOL
aurel
aurel 19 hours ago
2:42 well yeah if you're gonna specialize in nuclear physics
K10Kelly
K10Kelly 20 hours ago
W-was the first 23 seconds of this video a GaYLE ReFEreNCe?
Justice Hudson
Justice Hudson 20 hours ago
Socialism isn’t bad. Your professor shouldn’t be shoving that on your class with no pushback
Process
Process 16 hours ago
Holy shit you're such a bore. Weird professor rants are fun and he's a math prof so no one's gonna take it seriously. Plus, like it should be, no one has a problem when a prof talks wonders about socialism and trashes capitalism. Just let it to go both ways.
jeon jungkookie
jeon jungkookie 21 hour ago
Nah it's all about afternoon classes lmao
Wee Woo
Wee Woo 21 hour ago
broooooo percy jackson fam what up
ShYnAuTicA saea
ShYnAuTicA saea 23 hours ago
i like how she taped the teensy mic on the bottle
Furret Lps
Furret Lps Day ago
!IH
Lipstick 'n' Linguine
It still blows my mind that you start a new school year towards the end of the year! LIke what the what! :)
Dulcie Park
Dulcie Park Day ago
Percy jackson♡♡♡
Hey I'm Dead inside
No but high key Joana is looking goooood👀
foca foxxi
foca foxxi Day ago
8:39 me when my favorite songs on/when I bored
sara hassan
sara hassan Day ago
you would've looked better in the beginning with your sunnys on
cloudanimal
cloudanimal Day ago
I’m starting college soon as a commuter and this gives me bravery
Jennifer Murdock
God-schnaapp Joana!! What camera do you have?? That zoom in to the pigeons was impressive!!
Bálint Anna
Bálint Anna Day ago
I love it how she did this whole thing after her first day with all the wigs and costumes
Tyarah Stewart-Alleyne
Herpes...
Samantha Murray
The voice change during the cooking channel really got to me. The entire thing was a masterpiece.
Gabrielle Wong
The whole "Don't Call Me Angel" thing, meh If it was literally just their vocals, it would be so much better. The beat never really contributed to making the song a bop (IMO, it wasn't really a bop) and the lyrics were honestly, the worst part about it.
Next videos
Where is it?
1:34