Dark

i'm almost done with high school... +haul

Hannah Meloche Vlogs
Views 804 098
97% 7 810 231

thank you lulus for sponsoring this video! guys i'm literally done with high school how weird is that. well i'll tell you. it's very weird. but exciting as well. here's one of my last high school vlogs on this channel. i'm not crying, you are.
See What's New at Lulus!- bit.ly/2GsLjSJ
Black Leopard Print Sleeveless Top- bit.ly/2GpQrXt
Blue and White Striped Sweater- bit.ly/2Gsl92w
Navy Blue and Red Floral Print Dress- bit.ly/2Gsc3CS
Black and Grey Print Kimono Top- bit.ly/2Gsc9ue
White and Pink Floral Print Tie-Back Dress- bit.ly/2GrYDGQ
White and Gold Pom Pom Earrings- bit.ly/2GrYFOY
Brown Leopard Print Midi Wrap Skirt- bit.ly/2GpydWi
Blush Pink Textured Off-The-Shoulder Top- bit.ly/2GrZg3a
Gold Rhinestone Layered Rose Necklace- bit.ly/2GrvQCh
main channel: usvid.net/u-hannahmeloche
YES LETS BE FRIENDS
SOCIAL MEDIA:
Instagram- hannahmeloche
Twitter- hannahmeloche
Snapchat- hannah_meloche
Tumblr- hannahmeloche
Pinterest- hannahmeloche
Vsco- Hannah Meloche
Spotify- HannahMeloche
i love you and appreciate you guys so freaking much. thank you for taking the time out of your day to watch and grow with me on my journey!
I LOVE YOU GUYS!
SEE YOU SOON KIDDOS
-han

Published on

 

hannah meloche vlogshannah melochei'm almost done with high school... +haulhaulclothing hauli'm almost done with highschoolhannah meloche schoolhigh schoolsenior yearschool vloghigh school vloglast day of school

Share:

Link:

Download:

Loading link...

Add to:

My playlist
Watch later
Comments 100
rylie galloway
my alexa legit went off as soon as you said “alexa what’s the weather like” and it scared me so bad!😂
Jordan H
Jordan H Hour ago
Omg ur such a good singer !!
Caitlin Jones
Caitlin Jones 3 hours ago
What kind of coffee do you drink?
Alice Woo
Alice Woo 5 hours ago
lol she’s going to keep working with dote and shes not going to address the situation bc then she can’t go on those trips anymore with her white friends!1!1!1!
Lisa Love Ministries
Nice sunroof ☀️
Matilda Randle
Matilda Randle 8 hours ago
yes, definitely post those random vlogs! knowing you they will still be good!!
Mikayla Roberts
Mikayla Roberts 12 hours ago
I thought it was funny that when you asked Alex what was the weather my Alex went off and told me the weather lol
Frank Dalla
Frank Dalla 18 hours ago
Time to get knocked up and on welfare!
Mia K
Mia K 21 hour ago
TALK ABOUT THE DIVERSITY ISSUE.
Lyndi Anderson
Lyndi Anderson 22 hours ago
Wait... why are you guys so good at singing!!😍😂
NikiAndLiz
NikiAndLiz 23 hours ago
COLLEGE PARTY GET READY WITH ME !!!!usvid.net/video/video-9OHZHFnWOnY.html
Kiana Robertson
Kiana Robertson 23 hours ago
omg make a singing video
Eli
Eli Day ago
LEARNED HOW TO VLOG FROM THIS THX SO MUCH WOW REALLY NICE THX HMU
Lupita Vasquez-Avila
is she still dating jacob ?
Krista Grace
Krista Grace Day ago
when she asked alexa for the weather my alexa answered 😂😂
Andora Leigh
Andora Leigh Day ago
♥️♥️♥️
michael archangel nuenthel
You dress frompy
rania
rania Day ago
7:48 “spend less time watching people live their lives and spend more time enjoying your own” sounds like another example of hannah secretly roasting her subscribers.
stevie
stevie Day ago
HAPPY1 MILLION!!!!!!!!
stevie
stevie Day ago
HAPPY1 MILLION!!!!!!!!
Vera V.
Vera V. Day ago
Y'ALL: I have a new video on my channel where I give you my BEST tips for surviving sleep deprivation (applies to finals week especially)! you're welcome 🙈 p.s. you'll do great on your finals luv
Laura Rodero
Laura Rodero 2 days ago
Dude everyone talkin about the dote situation. So we are going to ignore that Hannah and her friend are REALLY GOOD SINGERS
laurie towson
laurie towson 2 days ago
shes so p r e t t y ugh
Eviana Leggette
Eviana Leggette 2 days ago
Hannah I honestly love your videos but based on the information I have learned recently about the dote situation and your response to it I am losing respect for you. As an African American teenage girl I have experienced the sane type of treatment that the POC received on this dote trip. I don’t blame yOu come for not noticing the lack of diversity on both of the trips you have been on, because why would you even have to look for segregation and mistreatment on a fully paid trip with a major company. But the fact that you kinda just glossed over the situation saying you feel bad for them. I don’t think that is ok. As a major influencer and a person that was apart of both situations I feel that you need to speak up and demonstrate to your millions of teenage fans that this is not ok. if you are privileged enough not to go through this mistreatment you should be sure to speak up so that we can change culture of USvid.
Maria Lujan SV
Maria Lujan SV 2 days ago
Hey I'm a small youtuber and i post school vlogs . . Subscribe and I WILL SUBSCRIBE BACK Like my comment to confirm ❤❤
Anonymous s
Anonymous s 2 days ago
So when is she gonna talk about the dote situation?
Eagles Extra Rare Footage
You should write your name on each post-it note. For those that watch your videos or are your friends, it will make their day even better knowing it was you who took your time out of a busy USvid life to put that post-it note on their car.
Hannah Audas
Hannah Audas 2 days ago
Omg you can sing! Do a singing video please
Nacho Drops
Nacho Drops 2 days ago
I can not remember what video it was in but what does the plaque in your room say? It was like “work hard...” and then something else. I can’t remember what but I really liked it
Avery Gill
Avery Gill 2 days ago
song at end?
kylie vanecek
kylie vanecek 2 days ago
hi i just saw ur prom dress and its sooo pretty! would u consider selling it?
Lauren Martin
Lauren Martin 2 days ago
i find it hilarious how she can talk about every other thing on yt EXCEPT for the dote situation
Juliette Broadhurst
Could you please address the dote situation , everybody wants to see that
skyekimi
skyekimi 3 days ago
Thanks for always coming through with entertaining videos. They make my day! 😊
Yellow Spirit
Yellow Spirit 3 days ago
Their so good at singing tho
wiki
wiki 3 days ago
imagine having delays like... imagine your headteacher being that nice
Priscilla Hester
Priscilla Hester 3 days ago
you turned on my alexa and it told me the weather for today. thank you, now i don't have to do it
Kayden Carter
Kayden Carter 3 days ago
hannah I love your channel so much and this is so crazy but I watched one of your videos and you said your birthday was February so I looked it up and you were born on the same day and year as me which is crazy!!!!!!
Sheba Emmj
Sheba Emmj 3 days ago
Don’t you have finals?
claire
claire 3 days ago
aha loved all the Pinterest quotes at the end, especially the one where it said spend less time watching other people lives their lives...that's literally what im doing rn..on yt lol
Troy
Troy 3 days ago
People are so full of themselves....geez crazy day in age
January St Paul
January St Paul 3 days ago
Your Alexa set off my Alexa omg
The King In The North
Being out of high school for 4 years now makes me feel old. Just wanna say for everyone who cant wait to finish high school. Enjoy it while you have it because I definitely miss a lot of moments.
Allyea Maria
Allyea Maria 4 days ago
myyyyy FREAKING alexa told me the weather
Sajjad Gordon
Sajjad Gordon 4 days ago
Wow imagine graduating high school like millions of other people in the world what an achievement..
nittoburn4
nittoburn4 4 days ago
6:47 *oooohhhhh those harmonies thooooooooooo* hahaha XD XD XD
Lauren Walicki
Lauren Walicki 4 days ago
you look so grown in this :(
Simar Kaur
Simar Kaur 4 days ago
What college are you going to?
Gabriella Pizzigoni
I still have a month left yikes
Heidi Lervik By
Heidi Lervik By 4 days ago
THAT IS ADORABLE
Eric Cartman
Eric Cartman 4 days ago
#50 on trending street
Jade Frota
Jade Frota 4 days ago
I wanna know ur plans for colleeeegeeee
Andrea Enriquez
Andrea Enriquez 4 days ago
Tell us about your plans for college!
Claired
Claired 4 days ago
Is no one gonna talk abt that singing thing ummm like wow so talented
Brandon collins
Brandon collins 4 days ago
#47 on trending
Dylan Scheib
Dylan Scheib 4 days ago
Wow so I can just post stupid shit like this and make money bett
Big Rhonda
Big Rhonda 4 days ago
Oh no now you've gotta get a day job and work. Poor Kitty your sorry ass
Jane Yarbrough
Jane Yarbrough 4 days ago
Love dis video. Lol girl if you don’t wanna talk about dote then don’t do it
Lillian Fitzpatrick
please address the girdies ily
Zoe Chiarot
Zoe Chiarot 4 days ago
why was the singing actually good. wow
brady50429
brady50429 4 days ago
When you feel a need to record cuz you think you're important Here is a tip keep your private shit private no one cares
Uma Kanal
Uma Kanal 4 days ago
that harmony was so good wtf
Dawn
Dawn 4 days ago
35 on trending
studbunny
studbunny 4 days ago
1st world problems I like it......just grow the fuck up and dont let your mom take your phone
McKenna Dumas
McKenna Dumas 4 days ago
Ummm your #35 on trending love that for you
Do not subscribe to me- or thanos won't like it
guess you gotta suck to pass your teacher must be happy
S S
S S 4 days ago
Is she going to college?
Zaphkiel
Zaphkiel 4 days ago
gg?
Taylor
Taylor 4 days ago
Where is your white long sleeve from?? I love it
Johnny Patrick
Johnny Patrick 4 days ago
Bitable cheekbones
Assinjo
Assinjo 4 days ago
fu
Cooper Obrien
Cooper Obrien 4 days ago
Your so hot 🔥
CHLOE ARMOUR
CHLOE ARMOUR 4 days ago
4:05 lol anyone else triggered by that one singular Polaroid on her bed head
IN ED
IN ED 4 days ago
Larry u fuck her?
Cinder
Cinder 4 days ago
pedophiles
Seve Gomez
Seve Gomez 4 days ago
So sweet. College or no?
Jordan Benn
Jordan Benn 4 days ago
Your cute 😁
kr7kr
kr7kr 4 days ago
Cute girl. Insert things in your naughty bits.
LUNA ASMR
LUNA ASMR 4 days ago
It only goes downhill after high school lol
Dickle your Pickle
You are going to be the worst college student. Entitled af white girl, who needs the headache.
Alexander DaGreat
She looks like ferris bulars girlfriend. . .
Mady Littler
Mady Littler 4 days ago
The planet is dying and we have very little time to save it or the damage will be irreversible. Please do anything you can to reduce your negative invromental impact. Anything helps!
Steven Paulson
Steven Paulson 4 days ago
Why is this garbage in my recommended
Jordyn Zucker
Jordyn Zucker 4 days ago
GOOD LUCK @ YOUR LAST DAY OF SCHOOL TOMORROW!!
sophia soh
sophia soh 4 days ago
Can u do more what I eat in a day and workout vids
Jordyn Zucker
Jordyn Zucker 4 days ago
my Alexa: tells me the weather me: Alexa I wasn't talking to you
Ronald Burgandie
Ronald Burgandie 4 days ago
What is this trash?
Cheesy Maccool
Cheesy Maccool 4 days ago
Life must be hard when you're white girl and a youtuber. The struggle is real my people's. #helpteensyoutubersnow
Matt W
Matt W 4 days ago
This is what kids watch, and that's why they're so God damn stupid
Katelyn Marie
Katelyn Marie 4 days ago
Guys, Hannah doesn’t have to talk about the dote situation anymore. She addressed it already, is that not enough for you people? You guys don’t get to choose the content she puts out, sorry to give you a reality check. Dote is already getting EXTREME backlash and is “cancelled” already in many eyes. What good is a addressing a situation....shedding more light to it while giving Dote attention for it? Everyone knows that what they did was terrible, and let’s drop the brand and move on and not PROMOTE them any more by forcing you tubers to make even more videos about the situation. Obviously Hannah does not support that behavior, is that what you want to hear from her? What more must she say and what good will it do? Just drop it, let her continue to make coin and live her life.
oGrqpez
oGrqpez 4 days ago
Hello, I’m assuming you were recommended this.
Katie Ruda
Katie Ruda 4 days ago
My Alexa went off
karinasalinas
karinasalinas 4 days ago
im almost done with high school to n’ ive never been more happy that knowing that im officially done . its the best hah . p.s : im a lil youtuber lol , if anythin subscribe :))
alli collins
alli collins 4 days ago
does anyone know where she got the white undershirt
Casey Mills
Casey Mills 4 days ago
Congrats, you've almost completed the easiest part of your life.
Eric Cartman
Eric Cartman 4 days ago
#35 on trending street
NegroLeagueBaseball
Damn. Can't believe 2001 babies are graduating. I was a kid still in school back in 2001... Makes me feel a bit old.
Louise Tobin
Louise Tobin 4 days ago
small youtuber here :) would love it if you checked out my channel
johann greningerr
You look like the girl from Ferris buellers day off
Next videos
STRANGERS ROAST THE SIDEMEN
32:09