Dark

Hairdresser Reacts to Ramen Noodle Perm

Brad Mondo
Subscribe
Views 1 556 086
98% 56 932 1 104

Hi Beautiful! Perms are dangerous if they're not done right. You can actually permanently perm frizz into your hair. NO THANK YOU. If you're going to get a permanent wave treatment go to someone who is highly skilled at that treatment.
SHOP MY NEW MERCH ▷ goo.gl/VN6tVD
SUBSCRIBE TO BRAD & ERIC ▷ bit.ly/2LZY3nB
SHOP XMONDO HAIRCARE ▷ www.xmondohair.com/
KARINAS VIDEO ▷usvid.net/video/video-oS3SNv-t-F4.html
ANNABELLES VIDEO ▷ usvid.net/video/video-vRgnOPoamNY.html
SOCIALS:
INSTAGRAM ▷ instagram.com/bradmondonyc/
TWITTER ▷ twitter.com/bradmondonyc
XMONDO INSTA ▷ instagram.com/xmondohair/
DON'T FORGET TO LIVE YOUR EXTRA LIFE!

Entertainment

Published on

 

Aug 11, 2019

Hairdresser Reacts to Ramen Noodle Permhairdresser reactsbrad mondohairdresser reacts to permsperminant wave hairhair stylistdiy hairjenna marbleshow tohair failat homegone wronghair dresserjoana ceddiabrad mondo joanaramen noodle permramen noodle hairhilariousfunnyat home permperm failbleach failcolor failhaircut gone wrongat home hair cuttingmale baldnesshow to color hair at homecolor hair pinkblayage hair

Share:

Link:

Download:

Loading link...

Add to:

My playlist
Watch later
Comments 5 854
Brad Mondo
Brad Mondo 5 days ago
Would you ever get a perm?
Jennifer Dunlop
Jennifer Dunlop 4 days ago
Already have curly hair. I dont even understand why ppl with beautiful STRAIGHT hair curl theirs...its a nightmare to live with..a...night...mare!
Tiffany
Tiffany 5 days ago
Oof no
Ray Sunshine
Ray Sunshine 5 days ago
NO
DDcorn Maynez
DDcorn Maynez 5 days ago
@ Brad Mondo no i wouldn't cause i have naturally really curly hair not kinky and i honestly don't think i could handle getting straight hair for a long time because i dont know if i can handle straight hair hairstyles
Shannon B
Shannon B 5 days ago
I’ve had one before, but i dont think i’ll do it again. Not at home at least, because it barely worked when i did it lmao
Katie Avey
Katie Avey 9 hours ago
Fun thing is that I have curls just like that!😂💔
aA
aA 9 hours ago
Who's here after watching james charles bleaching his hair
Shannon Harvie
Shannon Harvie 9 hours ago
This is some SERIOUS 80’s spiral perm vibes 😬 and yes, I had this done 😂
Harriet McArthur
Harriet McArthur 10 hours ago
What’s wrong with tight curls Brad Mondo? >:/
jennifer N
jennifer N 10 hours ago
The curls were gorgeous to me
Mystic _Gacha
Mystic _Gacha 10 hours ago
You should react to James Charles bleaching his hair
India Marie
India Marie 10 hours ago
The girl chose the smaller rods cause she wants a tighter curl and the tighter the curl the more frizzy it will be. Speaking from a natural tight curl POV
Mymywillow
Mymywillow 10 hours ago
Brad!!! You have to do a react video about James Charles bleaching video !!!
Yeehaw
Yeehaw 10 hours ago
Why does he remind me of Damon Salvatore
Lady Mesz
Lady Mesz 11 hours ago
My supervisor got a ramen noodle perm from WALMART. Pffft. Hahaha. She had REALLY long hair, down to her butt. The perm ruined her hair sooo bad, she had to cut it just above her shoulders lol. It looked so bad, it was crunchy and gross.
Meg LM
Meg LM 11 hours ago
The last time I did a perm was in beauty school 4 years ago and you couldn’t pay me enough TO DO ANOTHER
Hey Bro It's Lo
Hey Bro It's Lo 11 hours ago
Brad: “ I wouldn’t even use rods at all. I would actually use these things which are like metal rods”
booga looga
booga looga 11 hours ago
also could u do some videos about curly hair? like giving a fan with curly hair a makeover? or maybe what products/haircuts you suggest?
booga looga
booga looga 11 hours ago
dont need a perm already have curly hair :)
Cara Lee
Cara Lee 12 hours ago
I fr got soo happy thinking he got a sleeve tattoos but I’m sadly disappointed cause he would look sooooooo good with them!!!! .. ... .... .....I guess I’m the stupid one here
Twirly Girly
Twirly Girly 12 hours ago
Sick chains brad
Gummy Min Suga
Gummy Min Suga 12 hours ago
Brad. React to James Charles bleaching his hair.
Angel Mary
Angel Mary 12 hours ago
🙋‍♀️I'm that girl who loved doing perms in Cosmetology school. I loved hearing the older ladies stories & talking to them. Plus I just enjoyed doing them. Was pretty good too. Was very sad when I got out into the real world & never did one 😔
Melissa Marin
Melissa Marin 12 hours ago
just waiting for a reaction to James Charles bleaching his hair
Hey There Its Meee
Hey There Its Meee 11 hours ago
Melissa Marin Omg. Sammmmmee! 😂
Silence McBride
Silence McBride 12 hours ago
Brad: You look stunning!! Me *furiously picking my nose* = ikr
sierra renee
sierra renee 12 hours ago
brad: hello beautiful you look stunning me: *stuffing my face with cookies at midnight* :-)
Tinkerbell Mermaid
Tinkerbell Mermaid 13 hours ago
I thought he got arm tattoos at first lol that shirts so cool :)
Viewer Viewer
Viewer Viewer 13 hours ago
K the second one was actually stressful.
rose c
rose c 13 hours ago
😆 she'll be fine
Viktoria Elizabeth
Viktoria Elizabeth 13 hours ago
I wanna get a perm soooo badly but my hairs been bleached a lot
jennifer l
jennifer l 13 hours ago
I was eating ramen noodles while watching this😂
Barbara M
Barbara M 13 hours ago
I was called the perm queen in cosmetology school. We needed 10 I think to graduate, and I had almost 40. Due to being good at them, was always booked with clients wanting one. Not fair, give some to the other students! But doing a tighter spiral perm on someone with long hair is better, as their hair is heavier, and a tighter perm will last longer, and soften considerably over time ^.^
Abilene Nelson
Abilene Nelson 13 hours ago
why did i think those were his actual tattoos😂😭
rylands life
rylands life 14 hours ago
James Charles where
Hoageye
Hoageye 14 hours ago
brad: this video has no sound also brad: has sound muted
Clarixsa Mota
Clarixsa Mota 14 hours ago
You should react to James Charles
Em S
Em S 14 hours ago
I almost broke my neck nodding so aggressively when you were describing how you'd deal with curly hair. I've had so many hair dressers growing up who did not know how to style curly hair.
Blue Carlson
Blue Carlson 14 hours ago
You should react to James Charles bleaching his hair
Reeva A.
Reeva A. 14 hours ago
bruh my mom used to do them always at home almost everyday (not noodle perms) she even taught me how to do them and they're so easy i even did it myself edit: the perms that we had looked a lot different?? idk what the ones we used are called but it's like a tube that u insert a hair-grabbing stick thingy and grab some hair and pull it through
Curly Boy
Curly Boy 14 hours ago
2:37 bby that’s a flexirod❤️❤️
Sofia Fernández
Sofia Fernández 14 hours ago
IN CORRECT
Skylight Galaxy
Skylight Galaxy 14 hours ago
Omg everytime Brad says something sassy he should drink some of his drink and say thats the tea! Haahahahah🤣🍸
Jme Baby girl
Jme Baby girl 15 hours ago
I wont do a perm on blonded hair even with olaplex in the perm solution. Nope. That shit comes out uneven af
Cassidy F.
Cassidy F. 15 hours ago
That second girl wrapped her hair DRY too, which is a huge no no.
Hanna
Hanna 15 hours ago
Real ramen noodles aren’t even wavy like that!! 😂
Supernatural Superstar
If I have bangs would you perm them and how would you perm them?
Angel Cole
Angel Cole 15 hours ago
Brad: you look STUNNING Me: Sitting in my bed at 3 am with pajamas on hair a mess and eating popcorn...
Emma
Emma 15 hours ago
That's just what I was thinking LOL
Ashley.Edits
Ashley.Edits 15 hours ago
Can you react to James and Antonio bleaching their hair.
Kaylynn Clapp
Kaylynn Clapp 15 hours ago
Why did your intro make me feel so much better about myself 😭💀😂
Y Z
Y Z 15 hours ago
your intro makes me smile every time
Ron Swansen
Ron Swansen 15 hours ago
What a fake ass dude.
Musonda Changwe
Musonda Changwe 15 hours ago
You are very stunning too.
SlightlyMurderousSorcerer
Flexi-Rods, Brad. At 2:43. My mom used those shits on my hair all the time when she wanted to curl it
Ava Davis
Ava Davis 16 hours ago
Jack Avery...that’s all.........if u get this I love u...💕
Patricia Visher
Patricia Visher 16 hours ago
I had a perm done once. ONCE!! Chick melted my hair and I had to have it cut one inch from my scalp 😳 never again lol lots of tears 😭
CatArena
CatArena 16 hours ago
A girl at my school got a perm like the first girl and it always looked oily and weird.
Life of Kel
Life of Kel 16 hours ago
Can you do a video over silk presses!?!?!
AnnMarie Allin
AnnMarie Allin 16 hours ago
I had 2 perms done in the later 80s lol. They were so so tight after I asked for one with loose curls and was assured they were going to be loose. They were not! My hair was nice and healthy before each. My mum always wanted me to do a home perm on her and I just refused as I cannot section or put curlers in tight enough for her. She was always really critical when I put normal pinned rollers into her hair before so I only ever used a curling iron on her. She realised that I am not a hairdresser but she still expected me to do her hair like a hairdresser lol. I am so so glad I didn't attempt it. The last girl who sectioned ish her hair and put those weird foam things in... That would be how I put rollers in..... I was a nurse I did not have a single clue what way my hair should be sectioned.... To me hairdressers use magic to do hair! Really... I mean they cut and style my hair and my hair will never ever look that good till I go back to my hairdresser next month.. I just wing it lol. Love you Brad xxxx
Sophia Julian
Sophia Julian 16 hours ago
After Annabelle Campbell’s perm she looked like she poured Campbell’s soup all over her head
collegebandi
collegebandi 16 hours ago
this is probably a dumb question= but why can't people with curly hair that want straight hair get a perm straight ? like how the perm takes straight to curly, can't it do curly to straight?
KMichelle Argus
KMichelle Argus 16 hours ago
Dude if you could see me. I am a disaster.
rose191991
rose191991 16 hours ago
😂😂😂😂
Faith D
Faith D 16 hours ago
Waiting for Brad to get real sleeves
MsReenia Iloveme
MsReenia Iloveme 16 hours ago
All I can say is that shirt tho
Maritza Dominguez
Maritza Dominguez 16 hours ago
React to James Charles bleaching his hair
Angela lee
Angela lee 17 hours ago
you should do a video on monat and what you think of it etc. i haven’t heard anything good that’s REAL about the products etc etc etc. and i wanna know what you think
Hannah Perle
Hannah Perle 17 hours ago
the Antonio Garza video isn't even good lol don't review that she gets it fixed at a salon
Cat Madron
Cat Madron 17 hours ago
It is so so SO incredibly painful to watch that second video! Go to a PROFESSIONAL for shit like this! Lol.
Future Ghost
Future Ghost 17 hours ago
Brad Mondo saving the turtles one Twizzler at a time
ReikaWolf
ReikaWolf 17 hours ago
Brad is the only person that tells me I'm pretty. Lol.
Tabitha Bailey
Tabitha Bailey 17 hours ago
I am so thankful I have natural curly hair 😬
Yuki I guess
Yuki I guess 17 hours ago
React to James Charlesss he just bleached his hair OwO
caitlan
caitlan 17 hours ago
Lots of people think I have a perm cuz I have natural curly hair
Diana Sokolova
Diana Sokolova 17 hours ago
REACT TO JAMES CHARLES BLEACHING HIS HAIR usvid.net/video/video-z1jDfxLrVlE.html
Miguel Chacon
Miguel Chacon 17 hours ago
Who is this dude
Swashbuckling Maya
Swashbuckling Maya 17 hours ago
I’m waiting for you to react to James Charles bleaching his hair XD
Abdul Ahad
Abdul Ahad 17 hours ago
James Charles just bleached his hair.
Samantha Thomas
Samantha Thomas 17 hours ago
Omg you need to react to James Charles’s bleaching hair vid
Angela Edwards
Angela Edwards 17 hours ago
I would not get a perm. Then again, I don't need one; I have 3A strawberry blond curls: leadice.com/My_Hair.jpg The last time I had a perm was 1985. Probably before many of you were born.
emma b
emma b 17 hours ago
my natural hair looks like ramen noodles so i got that for free🤑
Amarachi Anucha
Amarachi Anucha 18 hours ago
“The smallest, littlest, smallest” Miriam Webster has left the chat
izabela's life
izabela's life 18 hours ago
DO ANTINO AND JAMES THEY BLEACHED THEIR HAIRR
Amarachi Anucha
Amarachi Anucha 18 hours ago
I looked at the title of the video, and I knew I shouldn’t have clicked on it. But I did, and now I have a feeling someone is going to put ramen noodles in my hair while I sleep.
gabby fresta
gabby fresta 18 hours ago
can u plssssss do a reaction of ladylike trying 18th century hairstyles
Next videos
My Family Vacation *DISASTER*
12:24