Dark

GET READY with JESSICA ALBA

Tati
Subscribe
Views 2 365 234
97% 123 068 3 041

Jessica Alba stopped by & we played with makeup (The End) ... OMG BEST DAY!! Hope you enjoy! xo's ~ Tati
😇 HALO Before & After PHOTOS HERE » » » halobeauty.com/pages/halo-glow

✔ H O N E S T B E A U T Y P R O D U C T S M E N T I O N E D
www.honest.com/makeup
- Honest Beauty Liquid Lipstick
- Everything Primer Matte
- Everything Glow Primer
- Hydrogel Cream
- Buffing Brush
- Everything Cream Foundation
- Invisible Loose Blurring Powder
- Luminizing Glow Powder
- Honest Beauty Creme Cheek Blush
- Eyeshadow Palette
- Extreme Lenght Mascara & Lash Primer
- Elevated Hydration Mist

✔ O T H E R M E N T I O N S
NURSE JAMIE UPLIFT FIRMING TOOL
nursejamie.com/instant-uplift-facial-fiming-beauty-tool

✔ S N A P C H A T
www.snapchat.com/add/TatiWestbrook
✔ I N S T A G R A M
instagram.com/glamlifeguru
✔ T W I T T E R
twitter.com/#!/glamlifeguru
✔ F A C E B O O K
facebook.com/GlamLifeGuru
✔ E M A I L
Tati@GlamLifeGuru.com

FTC DISCLAIMER: This video is Not Sponsored and there are no affiliate links.

✔ WRITE TO ME HERE
Tati Westbrook
1905 Wilcox Ave
Suite #111
Los Angeles, CA 90068

All Rights Reserved © 2019, Tati Westbrook



Hi I'm Tati from GlamLifeGuru, thank you for watching my video, please be sure to check out my collection of makeup videos where you'll find my best beauty tips, tricks and favorites on everything from top luxury cosmetics to my favorite drugstore makeup. Whether you're looking for a new product review, tutorial, beauty tip, haul or perhaps even a giveaway, I hope you enjoy watching.

Howto & Style

Published on

 

Jul 12, 2019

YouTubeBeautyMakeupTutorialReviewvloggerbloggerTatiWestbrookGlamLifeGuruhow tomakeup tutorialBeauty expertdrugstoreluxuryHaulfavoritesBestworstcosmeticsJessica AlbaHonest BeautyHonest Beauty Liquid Lipstick

Share:

Link:

Download:

Loading link...

Add to:

My playlist
Watch later
Comments 7 850
oldmazda2 `
oldmazda2 ` 8 hours ago
She is a great actor :)
kate brg
kate brg 19 hours ago
❤❤❤❤❤❤
Miss Chanel
Miss Chanel 23 hours ago
What is the device Jessica uses that sucks on her face? **hopes it will help my current acne**
Megin Marie
Megin Marie Day ago
Wow I didn’t realize I had been watching for Tati so long until she put up that video of the Louis Vuitton lipstick
Cameron Garcia
Ok but what was that face sucker called
Adventures of Barbarella
loved this video, I'm actually very impressed with her products. Thank you!
Daniela Guizar
Omg! i saw that WTF video. i remember that.
Anne Schnabel
Anne Schnabel 2 days ago
Jessica: we have a at house lab. Tati: **feels poor**
Kraishkro Kro
Kraishkro Kro 2 days ago
She's entrepreneur in True sense
Alex Grey
Alex Grey 3 days ago
I love jessica alba,she is so beautiful.
Color Me Pretty Manufacturing
If you are looking for a cosmetic manufacturing company we provide custom formulas. That's awesome that you have your own lab for your products Jessica way to go.
Lov!ingL!fe
Lov!ingL!fe 3 days ago
Omg omg omg omg I love tati and alba
Valentina Tafur
Valentina Tafur 3 days ago
OMG she looks so young 😱
Arabella Davis/Tried &True.
In 10:21 that looks like Jessica Biel not Jessica Alba.(I could be wrong) Enjoyed the video. I will have to buy and try JA’s makeup line-nice that it’s clean and affordable :)
Lisa Green
Lisa Green 4 days ago
Jessica Alba! I love her! she's so pretty oh my gosh! She looks like she's 20 lol
Stories Unwritten
Why does Jessica look like she’s about to cry lol
Danielle Leyva
Danielle Leyva 4 days ago
Ugh she’s gorgeous! Her skin 😍
sassy4u
sassy4u 4 days ago
what machine did she use on her face?
nuhstawlgia
nuhstawlgia 4 days ago
no way mrs smith
Apurva Kasbe
Apurva Kasbe 5 days ago
I haven't even watched a single movie by Jessica Alba but I like her coz Jade from Little Mix said in an interview that Jessica stood in line to get their autograph once....and I mean she didn't have to she's a star so if that's not humble I don't know what is
Lydia Bonter
Lydia Bonter 5 days ago
her skin is really "bad" right now? wow ok...
RogueBotQueen 26
RogueBotQueen 26 5 days ago
😍❤🔥
와꾸크
와꾸크 5 days ago
MJ Evans
MJ Evans 5 days ago
Jessica she very nice and sweet
Alondra Zapata
Alondra Zapata 5 days ago
Does anyone know the name of the vibrating tool Jessica is using under her eye?
Rsamorose
Rsamorose 5 days ago
The Honest blush looked beautiful for about 30 minutes. Any tips to make it last?
kay teague
kay teague 5 days ago
Mandy Moore would be so good!
Inquisitive Dreamer
Jessica Alba looks gorgeous! I dunno why I suddenly thought this but I just realized that Khloe Kardashian looks like a plastic version of her.
Ashlee Tyler
Ashlee Tyler 5 days ago
Tati looks SCARY without makeup
Maddy Anson
Maddy Anson 6 days ago
Tati is stupid
Leon Winston
Leon Winston 6 days ago
Who’s Jessica Alba
lozzymagoo
lozzymagoo 6 days ago
Jessica sounds so much like Kim kardashian. She's got some of her mannerisms too. Never would have thought that until this video.
Andrea Gutierrez
Andrea Gutierrez 6 days ago
Hopefully the ingredient: mica for the glow primer is coming from a good, conflict free , honest source ❤️
Sheena's
Sheena's 6 days ago
I love how tough Alba is to her skin.
Dawn W.
Dawn W. 6 days ago
That was so cool to watch! Love Jessica! Gonna get me some Honest beauty products! 😁
Sarah Nicholson
Sarah Nicholson 6 days ago
Between her and Drew Barrymore...I'm dying!!! I love them both!!!
Panduru natalia1
Panduru natalia1 6 days ago
Ummm she said the primer has mika if you don't know how that ingredient is found than look it up it is cruel. Children have to search for mika and they can die because of the places that mika is found in.
1sweetmess
1sweetmess 4 days ago
Yep. It may be natural, but these companies don't bat an eyelash when young children are killed mining for Mica, working for literally nothing- trying to survive.
Hannah4evar
Hannah4evar 6 days ago
Tati: gently putting everything on Jessica: literally beating her face
Linda Curce
Linda Curce 6 days ago
Hi Tati. Great content. But I’ve looked everywhere for the Honest cream blush. Even on her web site I believe it only offers 1 or 2 colors. One is really dark‼️‼️‼️‼️. Please Jessica, if you read this offer more colors. I believe Tati even did a review with a nice color you’re not even offering. Also target only has one dark color. Please make this available. It’s frustrating when everyone is talking about how great a product is and it’s impossible to get. Thank you ❣️
Sophia Milanos
Sophia Milanos 6 days ago
Tati looks like a ghost. Jessica looks like a goddess.
Jairo Pinto
Jairo Pinto 7 days ago
God damn Jessica Alba you look almost perfect without makeup 😳😳😳
Suvangi
Suvangi 7 days ago
tati brings a celebrity on her channel who we absolutely love and then tati talks about herself in the whole video!I really wanted to know more about Jessica Alba, wanted to see her talk about stuff,but Tati is just so cringy I hated the video
kat cupcake205
kat cupcake205 7 days ago
I love Jessica Alba
ReneeC43
ReneeC43 7 days ago
What's that vibrating stick thing jessica used on her face? Anyone know?
Brenda Albis
Brenda Albis 7 days ago
Tati using 2446247583 brushes, and Jessica using only her fingers hahaa great products tho
doha aballa
doha aballa 7 days ago
I NEED HONEST PRODUCTS NOW....im gonna buy all of these i loved the results and u can see ur putting healthy stuff on ur face i like it
Elyzabeth Reyes
Elyzabeth Reyes 7 days ago
I Just saw the video and i want to buy all!
Monique Garcia
Monique Garcia 8 days ago
You have to be violent with this lol
Monique Garcia
Monique Garcia 8 days ago
Lol Jessica alba using a 2 dollar eye pencil i have the same one
Ray
Ray 8 days ago
jessica looks photoshopped irl
Amber J
Amber J 8 days ago
I love Jessica alba, but I also think that not every product works for everyone. We were excited to use the honest company products on our baby and it’s the only thing he’s ever been allergic too- diapers, body wash, and wipes he didn’t respond well to any of it and was fine with huggies and pampers- wasn’t like his skin was super sensitive he just didn’t like something in the honest company. Also it smells like it has a fragrance so my assumption is that this was the issue. But again love Jessica I just don’t think her products are 100% pure like I had hoped.
Millie Villalobos
Oh my god shenis so cute and beautiful!
Jolly Jokress
Jolly Jokress 9 days ago
Wtf???
Carly H
Carly H 9 days ago
Jessica is so cute shes following Tati and doing what she does, when she did the blush lol
Carly H
Carly H 9 days ago
Wow the intro was so interesting, great to hear about this stuff thats swept under the rug
TheA7medtawfeek
TheA7medtawfeek 9 days ago
jessica freaking out at 24:13 JESUS
miss toots
miss toots 10 days ago
Trying to decide who is the sycophant in this video. There is one.
Valerie Reyna
Valerie Reyna 10 days ago
I love how she makes her products so affordable! 💜
85YesA
85YesA 10 days ago
Anyone knows what machine Jessica was using ?? I want it
Jennifer Valdez
Jennifer Valdez 10 days ago
Jessica Alba my girl crush one of the most beautiful woman I still find looking amazing as always.😬🥰
Dizzy D
Dizzy D 10 days ago
Tati looks like a squid next to her
personface1
personface1 10 days ago
I lost 5000 brain cells listening to this...
Wendy Perez
Wendy Perez 10 days ago
Okay I’ll buy more honest products now I did not know who was behind it but now I do and will support!!!!!!!!
Sabrina Martinez
Sabrina Martinez 10 days ago
what brush did she use for the highlight???? :)
Hendrik Giesler
Hendrik Giesler 11 days ago
not using make up but just bought everything !
My Story
My Story 11 days ago
Jessica, I love you, but that honest sunscreen was bad
kkcurry20
kkcurry20 11 days ago
WHAT IS THAT FACE SUCKER MACHINE?!?!?!?!?
kkcurry20
kkcurry20 11 days ago
I'm a makeup artist and I need it!
Miss Aiwen
Miss Aiwen 11 days ago
Shes gorgeous!!! lol
Petyr Baelish
Petyr Baelish 11 days ago
I thought beyonce has the most beautiful skin in the world. Jessica alba is flawless like for real!
Salome You thought
Salome You thought 11 days ago
OMG HONEY 🍯
Danielle Monte
Danielle Monte 11 days ago
I love her eyebrows
J W
J W 11 days ago
Oh my goodness I use Honest diapers for my baby and they’re amaaaazing. I’m one of those obsessive moms with chemicals and using organic materials for him so having those diapers PLUS they are crazy absorbent (we’ve tried a bunch of other brands). Honest is legit. Kinda excited to try the makeup products too 😄 Loved the video!
Sara Garrido
Sara Garrido 11 days ago
Loved you guys together!!! Amazing video
Martin McMayer
Martin McMayer 11 days ago
Yay! Two tatis! Both boring af! Love it!
Josie Dexter
Josie Dexter 11 days ago
“Big wow.” 😂
Colabuss
Colabuss 12 days ago
I didn't know she had a brand!
R R
R R 12 days ago
Jessica don't need makeup she's naturally beautiful on the outside and inside
Tabitha Gutierrez
Tabitha Gutierrez 12 days ago
Jessica Alba 😍😍😍
Alyssa C.
Alyssa C. 12 days ago
Guess we aren’t going to talk about her shade range...
Rachell Ray
Rachell Ray 12 days ago
Love that she has someone closer to her age. Better chemistry, you guys look amazing.
Next videos
Ariana Grande - 7 rings
3:05
Views 530 732 679
Is she Pregnant or Whatevah ?
20:31
500 Packs of Fun (Dip)
11:01
Views 1 171 050