Dark

Billie Eilish Rates Being Homeschooled, Goths, and Invisalign | Over/Under

Pitchfork
Subscribe
Views 4 936 157
94% 189 789 10 359

Billie Eilish also rates being a teenager, Avril Lavigne, and more in this episode of Over/Under.
------
SUBSCRIBE to Pitchfork.tv: bit.ly/yK2Fbp
------
FOLLOW Pitchfork.tv on Twitter: bit.ly/KJ2PhP
------

For more videos from Pitchfork TV: bit.ly/M1lvs8
Like Pitchfork on Facebook: facebook.com/pitchfork
Check out Pitchfork on Tumblr: pitchfork.tumblr.com/
Billie Eilish Rates Being Homeschooled, Goths, and Invisalign | Over/Under

Entertainment

Published on

 

Jul 8, 2019

Share:

Link:

Download:

Loading link...

Add to:

My playlist
Watch later
Comments 24 417
Aezyum
Aezyum Hour ago
Billie: i love pooping 14yroldgirls: omg thats so me omagawd sooo deeeeeep
Iulia Puiu rus
Iulia Puiu rus 2 hours ago
omg I like blood and omgggggggggg
Macks Castle
Macks Castle 2 hours ago
HOW I GOT AN INVISALIGN AD-- *h o w w w w* Edit: Oh wait it was smile direct but still
M Ø
M Ø 6 hours ago
"billie eilish is deep oh my gOoozod I feel connEksyon" Also billie: "pooping is underrated"
Csx RobloxMaster
Csx RobloxMaster 8 hours ago
I like the taste of blood *im not weird* anytime i get hurt and blood comes out I lick it.
DAB KREW! Dab on em like THATT!!!
Me and billie have alot of common i like pooping and tasting and love babies and babies love meh!!! And me like tree houses,Wear alot of black
Stephaney Turtle
Stephaney Turtle 8 hours ago
There was an Invisalign commercial at the end for me 😂
Gaa Fai Lok
Gaa Fai Lok 17 hours ago
When you have that special bond with the toilet and it’s goes out so quick, that empty sensation in your stomach The taste of metallic hmmmm, I smell that I lot at university studying dead bodies, but it’s been covered up by chemicals
emely eh
emely eh 18 hours ago
Nobody: Billie: i LiKe RuSTy SpOoNs🤣
Reign Elgin
Reign Elgin 18 hours ago
I never wanted to be a pole in my whole life-
Breeauna Ryan
Breeauna Ryan 18 hours ago
You’re not goth. I’m goth. Youre like an emo egirl. Stop ittttttttttt. Also goths do still get bullied. It’s the emos that don’t.
The real life Hermione granger
I like the taste of those things too! Also- u think prom is overrated Billie? Go to my school where all the girls are ligit bothering ppl every 5 seconds about the school dance. (Not being rude) I don’t care about the dance really.
Elizabeth Adam
Elizabeth Adam 19 hours ago
2:48 rip headphone users😂
Ekolu Kamaile
Ekolu Kamaile 20 hours ago
Billies breakfast be like
Catherine White
Catherine White 20 hours ago
And I like how when she says something deep she adds a curse
ufewl
ufewl 20 hours ago
vegetarians will have defeciencies of metalic elements
Catherine White
Catherine White 20 hours ago
Billie is my favorite person on this earth
Caelan Ferguson
Caelan Ferguson 22 hours ago
Absolutely nobody: Billie Eilish: *"dirty jewelry tastes so good"*
maria smith
maria smith 23 hours ago
YES
Animation Videos
Demons: *Making Billie Eilish.* Demons: I never made a human before. This girl should have some talent too. Demons:* Spills all talent it has.* Demons: Perfect. When she dies she's gonna help us a lot. Demon: *Sends down*
Jennifer Razo
DUDE I LOVE HER PERSONALITY ITS HILARIOUS 💕😂😂
Siri Says
Siri Says Day ago
Why do I relate to her so much ;-;
Sammy Sammy
Sammy Sammy Day ago
What she said about Invisalign.... She went to my orthodontics for that I saw it on Social media. How awesome to sit in a seat she sat in
Dragong20
Dragong20 Day ago
“Yea like literally it like has that like shiny taste?”
Agent N
Agent N Day ago
She talks too much
Aero J
Aero J Day ago
Ok so throwing random stuff at Billie for an interview, cool
Aarti Khude
Aarti Khude Day ago
Billie Eilish: breathes* 14 year old: that's deep
Biano Biankov
You stupid
Tyinajalee Bailey
And some parents who are wealthy and have jobs and have time to homeschool their kids but don't r lazy bc the things we are learning in school isn't true or anything it's literally all a lie they just want us to believe what their saying besides math, language arts, and tech Ed, p.e, art, world language yeah so in some ways she kinda right
StanleySimmons REACTIONS
tf is wrong with this girl?
Huskies are cute ;-;
3:01 omg i died
Rachel Matamoros
Billie here fangirling 😂
Leuko
Leuko Day ago
I like how Billie embarrasses her self and never realizes 😂😂😂😂😂😂
Sofi qwertyuiop
I like metal too
Mikasa Ackermann
7:26 Thank you.
Amber De jong
Same! I like blood kinda
nugget
nugget Day ago
This interview changed my perspective of her. She was REAL immature. And I do t think it has to do with her age. She was really annoying in this tbh.
toenail eater
Billie: I WeAr BagGy CloThEs So No One JuDgEs Me. Also billie: I'm not judging people for how they look but I am. 🙄
Bellweather113
Bellweather113 24 minutes ago
Yeah that makes no sense.
Estrella C
Estrella C 2 days ago
Same I love blood because it tastes like metal
Estrella C
Estrella C 2 days ago
Same I love blood because it tastes like metal
Estrella C
Estrella C 2 days ago
Same I love blood because it tastes like metal
Lucas Tornado
Lucas Tornado 2 days ago
*I LOVE POOPING D00D*
Lucas Tornado
Lucas Tornado 2 days ago
do you like babies? *i like BLOOD*
Anni Grabey
Anni Grabey 2 days ago
OK so this video has kind of turned me off Billie a bit.. Shaming ugly people and parents that send their kids to school, the expectation of getting money off invisaline cos she did a promo aswell is like.. Dude.. They would of paid her for the promo but she wanted more?
ilovesarahjmaas
ilovesarahjmaas 2 days ago
3:17 she just described donald trump....
MinionPink!!!
MinionPink!!! 2 days ago
Prom comes up. Me: OVER RATED Billie: *OVER RATEDDDDDDDDDDDDD*
iiaymenii
iiaymenii 2 days ago
Babies are under or over rated Billie: I love pooping
PotatoPleb Unicorn
Billies breakfast,lunch and dinner be like:🍴🥄🛠⚒🔨🔧⛓⚔️🗡⛏🗝🔑🖇🧷🔗📎
Rachel Bonte
Rachel Bonte 2 days ago
IN THE UK IT'S ILLEGAL TO LEAVE ALL OR NEVER GO TO SKL SO PARENTS AREN'T THE PROBLEM
Pavla Ellis
Pavla Ellis 2 days ago
This is my favorite interview
oh sangwoo
oh sangwoo 2 days ago
I like the taste of poles Imagine seeing Billie elish CASUALY lick a pole like when ur walking to wallmart
5 Alive OFFICIAL
5 Alive OFFICIAL 2 days ago
once i yeeted my tooth out of my mouth and i licked my blood and im like dang i produce this? and i drank my blood because its lit.
Riley Copeland
Riley Copeland 2 days ago
Broccoli is f*cking disgusting
Charles Unterberg
I want to know who came up with these stupid questions. Sometimes Billie surprises me. She is still a teenager. I wonder if it’s her illness that causes her to say things that sound inappropriate
sad emo shit
sad emo shit 5 hours ago
ok first off that last sentence is just rude, secondly like she didn’t say anything inappropriate lmao
Charles Unterberg
Interesting and fascinating interview with Billie
Vyva Chetrit
Vyva Chetrit 2 days ago
Billie: "Listen, I'm not shaming people for their looks, but I am though." Me: "Yes I agree."
Iman Ramnarine
Iman Ramnarine 2 days ago
Billie:I love dirty metal Baby: I like wine ,getting drunk,going to the club and..yeah! Billie:... Baby: wUt?
Piano Bros
Piano Bros 2 days ago
“I’d lick poles” What if it was winter?
Mary Moreno
Mary Moreno 2 days ago
Billie 4 years old: what a wonderful life Billie now: I WANT TO END ME.
Orchid :3
Orchid :3 2 days ago
I agree avoid the iron thing, I love the teist :)
Next videos
COUPLE'S CRINGE: eboys
14:24
Views 3 964 510