Dark

20 Annoying Things People DO!!

Eh Bee Family
Subscribe
Views 919 395
95% 19 895 967

Join The Family! ► bit.ly/ehbeefamily
Check Us Out ► www.EhBeeFamily.com
Mr Bee's Channel ► USvid.com/MrBee
Miss Bee's Channel ► USvid.com/MissBee
Mama Bee's Channel ► USvid.com/MamaBee
Join Our List for Exclusive Updates!
www.ehbeefamily.com/join-the-list.html
*******Follow Us*******
TWITTER - twitter.com/EhBeeFamily
FACEBOOK - facebook.com/EhBeeFamily
INSTAGRAM - instagram.com/EhBeeFamily
USvid - USvid.com/EhBeeFamily
SNAPCHAT - EhBeeFamily
Buy Our Merch ► shop.spreadshirt.com/ehbee/
Edited by BobJenz: USvid.com/BobJenz
-------------------------------------
The Eh Bee Family is a family of 4 starring Mama Bee, Papa Bee, Mr. Bee and Miss Bee! We post new videos weekly!
We love posting family friendly comedy skits, compilation videos, pancake challenges, squishy videos, slime videos, house vlogs, Amazing Vacations and Road Trips!
We also post funny baking and cooking videos. In the past we've made play-doh videos, unboxing videos and even cosplay videos. We love spending time together as a family and our goal is to make as many people as possible....smile.
Please subscribe to our channel and we promise you'll have a great time with us!

Published on

 

Sep 8, 2019

Share:

Link:

Download:

Loading link...

Add to:

My playlist
Watch later
Comments 1 808
kong sok
kong sok 2 hours ago
O my god it just like Brent Rivera musics vid Like if u agree
KawaiiBirbs! UvU
KawaiiBirbs! UvU 6 hours ago
EXCUSE ME ARE YOU CALLING ME ANNOYING I ALWAYS DO MILK BEFORE CEREAL >~
Allison White
Allison White 7 hours ago
I DO ALL OF THOSE!!!
SAQIF OMG
SAQIF OMG 7 hours ago
He got a punch at the end
Juliana Alvarado
Juliana Alvarado 9 hours ago
Omg im the pen clicker
Joachim Wu
Joachim Wu 10 hours ago
I do milk before cereal
Jailson Junio
Jailson Junio 11 hours ago
Love vcs the phen hair yuo n falo ingles n sei falar n aprendi aninda mas amo vcs tchal
KRYPT Will
KRYPT Will 12 hours ago
How many people who can relate to this | | \/
Jammy
Jammy 12 hours ago
MY FAMILY EAT LIKE LOUD CHEWERS IT'S DISGUSTING😰 help meh ;-;
David Rodriguez Wellness 4Life
I like the hair player
Jean Obispo
Jean Obispo 14 hours ago
I agreed with 10 out of 20 things in this vid. I just liked to share 😄
Arianna Trowsse
Arianna Trowsse 17 hours ago
hi i love you sorrir abote sbling i have probols i thri my bast and i get blulid but you arso cool and funny my dra is to becom a singer # love you gus
Milli Coolahan
Milli Coolahan 18 hours ago
My big brother always cracks his knuckles and it is so ANNOYING!
Ciro Balzamo
Ciro Balzamo 20 hours ago
omg i love you guys! Yeah that's actually annoying XD
Dogs Rule
Dogs Rule 22 hours ago
I do milk befor cereal
William Ash
William Ash 22 hours ago
I am 888,077 viewer
Beatrice Favela
Beatrice Favela 23 hours ago
I'M LOSING MY MIND AND BRAIN CELLS!!!!!!
Shrusti Singh
Mama bee weared a om t shirt gud
Rama Singh
Rama Singh Day ago
I cringed soooo bad while watching this vid
KipKip Anne
KipKip Anne Day ago
Hi
J.Night Shup
J.Night Shup Day ago
I haven’t seen you guys for soooo long! U guys are soooo much older too! Keep it up guys!
Uni Turtle
Uni Turtle Day ago
I say like a lot but I think I have a speech disorder
Oosh flower
Oosh flower Day ago
1 more when the toothpaste is messy on the bottle top
IAte_JiminsJams
This was painful to watch
Ninerzzz
Ninerzzz Day ago
YES I HATE TEETH CLANKERS OMG
Wen and ken With Melvin
At 1:56 my sis be like
Lea Bjelić
Lea Bjelić Day ago
XD😂😂😂😂Im the loud talker
Haruka-Chan
Haruka-Chan 4 hours ago
Lea Bjelić I am too lol
zafarullah zafar
I can soooooo relate to these I wish I could subscribe though. I am not allowed to though......
Nico Seitz
Nico Seitz Day ago
No it’s socks on dirt
MisTakenShadow
I don't get why the whole kit kat bite is annoying i do that ALL the time.
ItsMe - Lucas Mendezabal
I always tap my fingers
Roselyn Comilang Ben
2:39 Yap thats me
Lawrence Fonville
Love the Family, keep doing the videos, forget all the negativity. You all rock.
LOP 1
LOP 1 2 days ago
Some of those arr what i do but i also get annoyed at my self🤣🤣🤣
me and my pet Roblox
Do I see you at youth elementary School ??? I am in 2nd grade and I have glass and black and I am a boy
R3ject Thunder
R3ject Thunder 2 days ago
Is this annoying things or asmr
Mr Pro Kid
Mr Pro Kid 2 days ago
This is how many times he said like like like ⬇️
《GachaFayth》
《GachaFayth》 2 days ago
Mom: *"Hmmmmm this reminds me of someone"* Me: **does every single on of these things infront of my mom**
《GachaFayth》
《GachaFayth》 13 hours ago
@KipKip Anne Hi my name is Fayth
Mili Nalneesh
Mili Nalneesh 23 hours ago
Hi my name is ariana
Mili Nalneesh
Mili Nalneesh 23 hours ago
I do that to
KipKip Anne
KipKip Anne Day ago
Hi my name is Kirsten
Gacha Angel
Gacha Angel 2 days ago
I eat kit kats like that and tap my nails AND wear socks in grass :D
SOB4LIFE
SOB4LIFE 2 days ago
why do girls think nail polish is pretty? THE FREAK
maria khan
maria khan 2 days ago
I laughed so much that i cried
ItzRoki PvP
ItzRoki PvP 2 days ago
04:58 me, but i dont annoy anyone,... i guess,... 😂
ItzRoki PvP
ItzRoki PvP 2 days ago
Ok, i saw annoying things, but this,... THIS IS SO ANNOYING!!!😫
Lance Alera
Lance Alera 2 days ago
DO MORE STEROTYPE VIDEOS!!
Lance Alera
Lance Alera 2 days ago
DO MORE STEROTYPE VIDEOS!!
finn robinson
finn robinson 2 days ago
I love wearing socks on grass, it feels super nice
Jildau Krol
Jildau Krol 2 days ago
The chips opener, lol I did it once by accident by my bag of chips and I made a picture of it, send it to my group chat and I said: guys I opened it at the wrong side and now I don't wanna eat it anymore☹ it was empty 2 hours later😅
Lucy Wong
Lucy Wong 2 days ago
i do most of these things
Mavis Vermillion
Mavis Vermillion 3 days ago
I love and hate this.
Eduardo Sanchez
Eduardo Sanchez 3 days ago
They used to do good content but now 😕
Vale S CM
Vale S CM 3 days ago
Ummm milk obviously goes before cornflakes😐
Northen Lightss
Northen Lightss 3 days ago
I’m the leg shaker and the hair player!!😂😂😂
Mr Wolf Zapata
Mr Wolf Zapata 3 days ago
Lol
ii_cloudytears
ii_cloudytears 3 days ago
3:22 If you look at Miss. Bee in the background, she has the same school photo background as I did. :D
Carsforever 5
Carsforever 5 3 days ago
No hate but I think it's fine to wear socks on grass cuz i do it
Billie eilish fan Amarae
I don’t get the socks on grass one
Gamer panda
Gamer panda 3 days ago
Number one: they watch your videos, giving you a will to live, giving me a will to jump off a bridge, and give your bank account a reason not to commit zapouku... Like if you agree.
Stella Wall
Stella Wall 3 days ago
The loud eater is so my dad😂
Paige Wood
Paige Wood 3 days ago
The end 😂😂😂 I love Gabbie’s new haircut 😍☺️
Christos Panagiotou
Am de leg shaker 😂😂😂😂
Next videos
KARD - Dumb Litty _ MV
3:19
Views 1 867 846
Types of Basketball Players
10:17